My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Aktuality

Nordic Telecom důrazně varuje zákazníky před falešnou marketingovou kampaní

21.03.2020

Internetem se v těchto dnech šíří falešná reklamní kampaň pod hlavičkou společnosti Libli, která je od dubna 2019 součástí skupiny Nordic Telecom. Prostřednictvím kampaně se podvodníci snaží vylákat od zákazníků jejich bankovní údaje. 





Podvodné reklamy nejdříve informují o neexistujícím výročí společnosti Libli a také o soutěži o zajímavé ceny – Apple IPhone 11 Pro, Samsung Galaxy S10, Apple Watch. Podmínkou výhry je zodpovězení dotazu týkajícího se spokojenosti se službami Libli. Po klinutí na jednu z odpovědí je zákazník odkázán na stránku, kde je požadováno vložení jeho bankovních údajů. 



Telekomunikační operátor Nordic Telecom se od této klamavé reklamy distancuje a již pracuje na potřebných opatřeních pro odražení toho útoku. Vyzývá také veřejnost, aby v zájmu své bezpečnosti na průzkum nereagovala a v žádném případně neposkytovala údaje ze své platební karty. 



V případě potřeby se zákazníci mohou obrátit na zákaznickou linku 800 80 70 60.