My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

Na co se nás nejčastěji ptáte

  • Platby a vyúčtování
    • Kolik zaplatím za přístroj nebo SIM?
      Cena přístroje nebo SIM se pokaždé odvíjí dle služby, kterou jste si vybrali. Poštovné a balné je vždy zdarma.
    • Jakým způsobem budu dostávat faktury za služby?
      Faktury si můžete nechat posílat zdarma e-mailem nebo za poplatek poštou.  Vyúčtování si také zdarma stáhnete po přihlášení do Samoobsluhy a platbu vám včas připomene i SMS s platebními údaji, která vám přijde na vámi uvedený kontaktní telefon.  
    • Jak mohu za služby zaplatit?
      Paušální službu můžete uhradit čtyřmi způsoby:
      - Složenkou
      - Bankovním převodem –nedoporučujeme trvalý příkaz, variabilní symbol se u každé faktury mění
      - Inkasem – při zadávání uveďte pouze specifický symbol, pokud to banka umožňuje
      - SIPO – stačí uvést vaše spojovací číslo na Zákaznické lince
    • Jak zjistit stav kreditu a jak ho dobít?
      Stav kreditu zjistíte, pokud se z vaší předplacené služby připojíte na muj.nordictelecom.cz. Dobít kredit můžete jednoduše v sekci Dobít kredit a to buď platební kartou nebo převodem na účet (kredit bude připsán do třech pracovních dní).
    • Co je volací limit a k čemu slouží?
      Volací limit je nastaven u všech hlasových služeb. Pomáhá vám kontrolovat výdaje za vaše hlasové služby. Započítávají se do něj všechny poplatky za použití jakékoliv placené služby, jako jsou hovory do vnitrostátních i mezinárodních sítí, textové zprávy a prémiové SMS). Do volacího limitu se nepočítá měsíční paušál a volné minuty a lze jej libovolně navýšit.
Váháte, jakou službu si vybrat?
Rádi vám zavoláme zpět a poradíme.
Chci poradit
Mám zájem o službu:
Mobilní internet
Pevný internet
Pevná linka
Mobilní volání
Nechte nám na sebe telefon:
Zavolejte mi
Nebo kontaktujte naší prodejní linku 800 666 777