My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

Na co se nás nejčastěji ptáte

  • Přenesení čísla
    • Chci dále používat své telefonní číslo. Je to možné?
      Ano, je to možné, a to jak u pevné linky, tak i mobilního telefonu. Přenos pevného čísla bude zahájen od chvíle doručení formuláře pro přenos (CAF) a bude dokončen do 4 pracovní dnů od ukončení služby u stávajícího poskytovatele. U mobilního čísla dojde k přenosu do 4 pracovních dnů od nahlášení platného čísla ČVOP. Podrobný návod k přenesení čísla naleznete v další otázce.
    • Podrobný návod na přenesení čísla
      PEVNÁ LINKA

      Co potřebuji k přenosu čísla?  

      V případě, že chcete přenést pevné číslo, potřebujeme:

      • jméno současného operátora

      • telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést

      • referenční číslo (vaše zákaznické číslo u stávajícího operátora)  

      • vaše údaje (uvedené na současné smlouvě)

      • současnou instalační adresu

      • u fyzické osoby: trvalé bydliště, číslo občanského průkazu, rodné číslo

      • u fyzické osoby podnikatelé: trvalé bydliště, číslo občanského průkazu, rodné číslo, IČ, místo podnikání

      • u právnické osoby: sídlo firmy, IČ


      Jak přenos probíhá?

      Uzavřeme s vámi smlouvu a zašleme vám na vaši adresu formulář pro přenos čísla CAF. Formulář můžete také vyplnit na naší prodejně. Formulář vyplňte, podepište a zašlete na adresu Zákaznické centrum Nordic Telecom, P. O. Box 116, 130 11 Praha 3 nebo ho přineste na prodejnu.
      Vaše původní telefonní číslo se nejdříve musí přenést od vašeho původního operátora do naší sítě. Od chvíle doručení formuláře pro přenos (CAF) bude zahájen přenos čísla, který bude dokončen do 4 pracovních dnů od ukončení služby u stávajícího poskytovatele. Služba se aktivuje v okamžiku přenesení čísla. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než 3 hodiny.


      MOBILNÍ ČÍSLO

      Co potřebujete k přenosu čísla?

      • jméno současného operátora

      • telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést

      • číslo výpovědi u vaše současného operátora (ČVOP)

      • ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) je čtrnáctimístný identifikátor výpovědi a váš současný operátor vám ho sdělí na základě platně podané výpovědi. ČVOP slouží k autorizaci přenosu mobilního telefonního čísla. Čísla lze portovat z/do jakékoliv mobilní sítě v ČR, včetně virtuálních operátorů.



      Jak přenos probíhá?

      Uzavřeme s vámi smlouvu a přijmeme žádost o přenos čísla. Jakmile nám předáte platný přenosový kód ČVOP (platnost tohoto kódu určuje váš současný operátor), odešleme opouštěnému operátorovi objednávku na přenesení čísla. Přenos čísla trvá 4 pracovní dny, pokud si nebudete přát nastavit datum na pozdější termín. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než 3 hodiny.
    • Jakým způsobem můžu aktivovat pevnou linku?
      Nové telefonní číslo aktivujete na Zákaznické lince. Nebo jednoduše počkejte, služba se automaticky aktivuje do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky.

      Přenos telefonního čísla:
      Vaše původní telefonní číslo se nejdříve musí přenést od vašeho původního operátora do naší sítě. Od chvíle doručení formuláře pro přenos (CAF) bude zahájen přenos čísla, který bude dokončen do 4 pracovních dnů od ukončení služby u stávajícího poskytovatele. Služba se aktivuje v okamžiku přenesení čísla. Podrobný návod k přenesení čísla naleznete zde.

    • Jakým způsobem můžu aktivovat SIM kartu?
      Nové telefonní číslo aktivujete na Zákaznické lince. Nebo jednoduše počkejte, služba se automaticky aktivuje do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky.
Váháte, jakou službu si vybrat?
Rádi vám zavoláme zpět a poradíme.
Chci poradit
Mám zájem o službu:
Mobilní internet
Pevný internet
Pevná linka
Mobilní volání
Nechte nám na sebe telefon:
Zavolejte mi
Nebo kontaktujte naší prodejní linku 800 666 777