My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

Na co se nás nejčastěji ptáte

  • Reklamace a servis
    • Kde mohu reklamovat svůj přístroj či SIM kartu?
      V případě, že máte problémy se svým zařízením, nejprve zavolejte na naši Zákaznickou linku, kde vám pomůžeme identifikovat závadu. Pokud bude třeba přístroj či SIM kartu reklamovat, poradíme vám, jak postupovat. Maximální lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní od obdržení reklamace, obvykle je ale vyřízena v podstatně kratším termínu. Formulář potřebný k reklamaci je ke stažení zde. Pořídili jste si přístroj či SIM kartu na prodejně? Reklamaci uplatněte na stejné prodejně, kde jste přístroj koupili.
    • Jak a kde mohu reklamovat službu nebo vyúčtování?
      Můžete zavolat na naši Zákaznickou linku. Většinu reklamací řešíme okamžitě během telefonického hovoru. Složitější případy budou předány na specializované oddělení, které je vyřeší nejpozději do 30 dní. Písemnou reklamaci zasílejte na adresu Zákaznické centrum Nordic Telecom, P. O. Box 116, 130 11 Praha 3. Uveďte přitom své kontaktní a identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře za Vaše služby a kontaktní telefonní číslo, kam vám můžeme zavolat) a podrobný popis reklamované události.
    • Nelíbí se mi vyřízení reklamace. Co mohu dělat?
      Pokud nejste spokojeni s vyřízením reklamace nebo s chováním našich zaměstnanců, obraťte se na našeho ombudsmana. Ten celou záležitost opětovně, podrobně a co nejrychleji prověří. Ombudsman vás bude o výsledku informovat nejpozději do 30 dní, obvykle ale v nejbližších dnech. Na našeho ombudsmana se můžete obrátit e-mailem na adrese ombudsman@nordictelecom.cz nebo písemně:
      Michaela Hájková
      Ombudsman Nordic Telecom s.r.o.
      Českomoravská 2408/1a
      190 00 Praha 9
    • Chci odstoupit od smlouvy a službu vrátit
      Nejprve zavolejte na naši Zákaznickou linku. Pokusíme se situaci rychle vyřešit. Pokud jste službu zakoupili přes telefon nebo internet, můžete ji ze zákona vrátit do 14 dní bez poplatku, naúčtujeme vám jen ty služby, které jste využili. Pro písemné odstoupení vyplňte formulář o odstoupení a pošlete ho spolu se zařízením a veškerým příslušenstvím, včetně  SIM karty, které bylo součástí smlouvy na adresu Nordic Telecom s.r.o., U Továren 256/14, 102 00 Praha 10. Vše odešlete v nepoškozeném stavu a v původním balení včetně veškerého příslušenství.
    • Kde najdu Reklamační řád?
      Reklamační řád naší společnosti je ke stažení zde.
Váháte, jakou službu si vybrat?
Rádi vám zavoláme zpět a poradíme.
Chci poradit
Mám zájem o službu:
Mobilní internet
Pevný internet
Pevná linka
Mobilní volání
Nechte nám na sebe telefon:
Zavolejte mi
Nebo kontaktujte naší prodejní linku 800 666 777