My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

Na co se nás nejčastěji ptáte

  • Služba a její stav
    • Kolik zaplatím za přístroj nebo SIM kartu?
      Cena přístroje nebo SIM se vždy odvíjí od služby, kterou jste si vybrali. Poštovné a balné je v takovém případě vždy zdarma.
    • Kde si mohu objednat vaše služby?
      Elektronicky v našem e-shopu, telefonicky na prodejní lince 800 666 777 nebo osobně na naší značkové prodejně v Praze.
    • Kdy a jak službu dostanu?
      Zásilku vám doručí přepravní společnost MUFF, která Vás před doručením bude kontaktovat. Připravte si prosím průkaz totožnosti a finanční hotovost odpovídající ceně zásilky.
    • Jak můžu aktivovat SIM kartu?
      Nové telefonní číslo aktivujete sami přes Zákaznickou linku. Nebo jednoduše počkejte. Služba se sama automaticky aktivuje do 3 dní po obdržení zásilky.

      Přenos telefonního čísla:
      Nejdříve musí dojít k přenesení Vašeho původního telefonního čísla do naší sítě. Od chvíle kdy nám nahlásíte platné číslo potřebné k přenesení (ČVOP), bude číslo do 4 pracovních dnů přeneseno.
    • Co se stane, když službu nezaplatím včas?
      Pamatujte, že platba převodem může trvat několik dní a opoždění platby může být důvodem k zablokování odchozích hovorů nebo zpomalení internetu. V případě neuhrazení vyúčtování vám může přijít upomínka (její zaslání je zpoplatněné podle ceníku služeb) a jsme také oprávněni předat vaše osobní údaje registru sdružení SOLUS. Přečtěte si Poučení o registrech Sdružení SOLUS.  
    • Nemůžu volat, ale příchozí hovory fungují. Proč?
      Nejspíš jste přečerpali volací limit. Ten vás chrání před vysokou útratou za telefon. Tuto informaci si můžete ověřit v Samoobsluze. Je také možné, že volání je zablokované kvůli neuhrazené faktuře. Ověříte si to tak, že z daného telefonu zavoláte na Zákaznickou linku. Hlasový automat vám výši případného nedoplatku sdělí.
    • Jak aktivuji mobilní internet?
      Internet aktivujete sami přes Zákaznickou linku. Nebo jednoduše počkejte. Služba se sama automaticky aktivuje do 3 dní po obdržení zásilky.
    • Jakým způsobem můžu aktivovat pevnou linku?
      Nové telefonní číslo aktivujete na Zákaznické lince. Nebo jednoduše počkejte, služba se automaticky aktivuje do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky.

      Přenos telefonního čísla:
      Vaše původní telefonní číslo se nejdříve musí přenést od vašeho původního operátora do naší sítě. Od chvíle doručení formuláře pro přenos (CAF) bude zahájen přenos čísla, který bude dokončen do 4 pracovních dnů od ukončení služby u stávajícího poskytovatele. Služba se aktivuje v okamžiku přenesení čísla. Podrobný návod k přenesení čísla naleznete zde.

    • Co je volací limit a k čemu slouží?
      Volací limit je nastaven u všech hlasových služeb. Pomáhá vám kontrolovat výdaje za vaše hlasové služby. Do volacího limitu se započítávají všechny poplatky za použití jakékoliv placené služby (hovory do vnitrostátních i mezinárodních sítí, textové zprávy, prémiové SMS). Do volacího limitu se nepočítá měsíční paušál a volné minuty a lze jej libovolně navýšit.
    • Chci službu GSM využívat v zahraničí, je to možné?
      Ano, po aktivaci roamingu. Tuto službu si můžete aktivovat na Zákaznické lince.
    • Mám u služeb GSM aktivní hlasovou schránku?
      U nové služby GSM je vždy aktivní registr zmeškaných hovorů. Hlasovou schránku můžete nastavit na Zákaznické lince.
    • K čemu slouží internetová stránka muj.nordictelecom.cz?
      Na této stránce například zjistíte, zda je internetová služba v pořádku a aktivní:
      Připojte se přes váš modem a navštivte muj.nordictelecom.cz (pozor, tato stránka funguje výhradně přes naše připojení). Nemusíte používat žádné jméno ani heslo. Na této stránce najdete vše potřebné, například kolik jste přenesli dat (FUP), kolik máte kreditu a jak jej dobít nebo (v případě služby na paušál) zda máte uhrazené všechny faktury včetně možnosti zobrazení faktury.
    • Na jakých sítích mohu využívat vaše služby?
      Pevnou linku a mobilní internet poskytujeme na vlastní CDMA síti. Služby ve standardu GSM poskytujeme jako virtuální operátor na síti T-Mobile.
Váháte, jakou službu si vybrat?
Rádi vám zavoláme zpět a poradíme.
Chci poradit
Mám zájem o službu:
Mobilní internet
Pevný internet
Pevná linka
Mobilní volání
Nechte nám na sebe telefon:
Zavolejte mi
Nebo kontaktujte naší prodejní linku 800 666 777