Podpora

Časté dotazy

    • Jak probíhá instalace Zeleného internetu?

      Průběh instalace záleží na technologii připojení. Pro lepší představu jsme pro vás připravili krátká videa, která postup instalace přibližují:

       

      Jak probíhá instalace bezdrátového internetu Nordic

       

       

       

      Jak probíhá instalace kabelového internetu Nordic Plus 

       

       

       

      Jak probíhá instalace internetu Nordic Plus na síti CETIN

       

       

    • Mohu si u Nordicu pořídit symetrický tarif?

      Ano, pokud to technologie umožňuje, můžete si tarif za 55 Kč měsíčně vylepšit a data poté stahovat i odesílat stejnou rychlostí (tzv. symetrický tarif).

       

      Tarifní řada Nordic Plus (internet kabelem/optikou)
       

      U vybraných tarifů Nordic Plus si můžete službu vylepšit přímo v online objednávce. Po vložení služby do košíku stačí v první kroku objednávky kliknout na „Vylepšit službu“ a následně vybrat „Příplatek za symetrický tarif“. Pokud dostupný tarif neumožňuje nastavení symetrických parametrů, vylepšení není v objednávce dostupné.

       

      Můžete nás také kontaktovat na zákaznické lince 800 80 70 60 nebo e-mailu info@nordictelecom.cz a my vám symetrický tarif rádi nastavíme.


       

      Tarifní řada Nordic (internet vzduchem) symetrické parametry nepodporuje.

    • Jak zjistím svoji IP adresu?

      Standardní IP adresy v naší síti jsou dynamicky přidělované, nejsou tedy stálé a může docházet k jejím změnám. Na internetu existují různé stránky, které zobrazí vaši aktuální IP adresu. Do vyhledávače stačí napsat např. "Moje IP adresa".

       

      Privátní IP adresa, kterou poskytujeme standardně, umožňuje větší bezpečí proti elektronickým útokům. Privátní IP adresy v naší síti mají tvar 192.168. nebo 10.0.

       

      Veřejná IP adresa poskytuje menší bezpečí proti elektronickému útoku, některé služby však veřejnou IP adresu vyžadují, např. vzdálené připojení ke kamerám nebo přístup k počítači přes vzdálenou plochu. U našeho internetového připojení si můžete zvolit, jestli chcete veřejnou nebo privátní IP adresu. Veřejnou IP adresu zpoplatňujeme dle platného ceníku.

    • Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?

      Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.

    • Jak rychle mi zapojíte internet?

      Následující pracovní den po objednání služby vám zavoláme a domluvíme se na vhodném termínu instalace. S termínem se vám vždy snažíme vyjít vstříc.

       

      Průměrná doba od objednání do zřízení služby je 5 pracovních dní.

    • Jak službu převedu na jinou osobu?

      Nemusíte nikam chodit. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60 nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Pošleme vám formulář pro převod služby. Po jeho vylnění vaši žádost zpracujeme a elekronicky odešleme ke schválení novému majiteli. Jakmile převod služby potvrdí, zašleme potvrzení o úspěšném převodu služby i vám.

    • Jak získám Nordic TV k internetu na 3 měsíce zdarma?

      Ke každé objednávce internetového tarifu můžete získat Nordic TV HD na 3 měsíce zdarma a poté se slevou 50 Kč měsíčně. 

       

      Jak na to:

      Návod níže platí pro online objednávku, Nordic TV k našemu internetu však můžete získat i přes telefonní linku. Stačí nám na webu zanechat telefonní kontakt nebo zavolat na 800 80 70 60

       

      1) Vložte do košíku internetový tarif a následně v kroku Výběr služby klikněte na Přidat další službu 

       

      Návod na Nordic TV na 3 měsíce zdarma - krok 1 - klikněte na Přidat další službu

       

       

      2) Z výběru dalších služeb zvolte Nordic TV, následně vyberte tarif Nordic TV HD a klikněte na tlačítko Vložit do košíku.

       

      Nordic TV na 3 měsíce zdarma - krok 2 - zvolte tarif Nordic TV HD

       

      3) Vedle internetového tarifu uvidíte v košíku Nordic TV HD se slevami v celkové hodnotě 245 Kč. Následně už jen kliknete na tlačítko Pokračovat a dokončíte objednávku.

       

      Nordic TV na 3 měsíce zdarma - krok 5 - klikněte na tlačítko Pokračovat a dokončete objednávku

       

      Pokud budete chtít službu během prvních tří měsíců zrušit, stačí kontaktovat naši zákaznickou linku 800 80 70 60 nebo napsat na e-mail info@nordictelecom.cz.
       

    • Stěhuji se a řeším přesun nebo ukončení stávající služby, co mám dělat?

      Pokud se stěhujete a potřebujete zajistit internet na nové adrese, případně ukončit stávající službu na současné adrese, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.

    • Jak zjistím, že je Zelený internet dostupný na mé adrese?

      Dostupnost pevného Zeleného internetu na své adrese si můžete ověřit tady.

    • Vyměnil jsem si WiFi router a nefunguje mi internet, co mám dělat?

      Pravděpodobně bude problém v konfiguraci MAC adresy. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60, společně se na to podíváme.

    • Jakou internetovou technologii si u vás mohu pořídit?

      Internetové připojení umíme realizovat pomocí těchto technologií:

       

      - optické vlákno 

      - LAN 

      - xDSL 

      - 5G 

      - WiFi

       

      Vždy podle dostupnosti technologie v konkrétní lokalitě. Více si o jednotivých technologiích můžete přečíst tady.

    • Na jaké síti fungují tarify Nordic Plus?

      Internetové tarify Nordic Plus fungují na kabelové technologii. Přenos dat probíhá prostřednictvím optických vláken, nebo metalické sítě, vždy podle dostupnosti technologie v konkrétní lokalitě. V domácnosti se k internetu samozřejmě můžete připojit bezdrátově, pomocí Wi-Fi routeru.

       

      Optické vlákno - tarify od 40 do 2000 Mb/s

      Metalická síť (DSL) - tarify od 20 do 250 Mb/s 

    • Na jaké síti fungují tarify Nordic?

      Tarify Nordic fungují na bezdrátové síti. Přenos dat probíhá prostřednictvím jednoho z frekvenčních pásem, vždy podle dostupnosti technologie v konkrétní lokalitě. V praxi přivedeme signál vzduchem k malé anténě, kterou vám namontujeme např. na střechu nebo balkon. Od antény následně přivedeme internet kabelem na požadované místo v domácnosti.

       

      5G síť

      frekvence 3,7 GHz, 2,1 GHz, 1,8 GHz a 700 MHz

      tarify od 30 do 100 Mb/s

      Technologie si vybírá frekvenci s aktuálně nejsilnějším signálem a díky tomu poskytuje velmi stabilní připojení. Všechna frekvenční pásma jsou licencovaná, a proto nedochází k rušení ostatními bezdrátovými sítěmi.

       

      5G-ready síť

      frekvence 3,7 GHz

      tarify od 30 do 100 Mb/s 

      Licencované frekvenční pásmo vyhrazené našim zákazníkům. Díky tomu nedochází k rušení ostatními bezdrátovými sítěmi. Technologie používá frekvenční pásmo 5G sítě, fakticky však vysílání probíhá na LTE síti.

       

      Wi-Fi síť

      frekvence 60 GHz - tarify od 30 do 250 Mb/s

      frekvence 5 GHz - tarify od 10 do 50 Mb/s

    • Co je to MAC adresa?

      Je to unikátní fyzická adresa síťové karty, která je umístěna ve vašem počítači.

    • K čemu je dobrá antivirová ochrana počítače?

      Využívání antivirového programu je určitě důležité. Kvalitní antivirový program vás ochrání nejen před ztrátou dat, ale také zabrání zpomalení počítače a internetu následkem napadení viry, kterými se internet jen hemží. Některé antivirové programy můžete využívat i zdarma. Neposkytují sice takovou ochranu jako placené verze, ale rozhodně jde o lepší variantu, než kdybyste ochranu před viry neřešili vůbec.

    • Co je kód OKU?

      Jedná se o kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo služby od jednoho poskytovatele ke druhému.

    • U služby Nordic (technologie 5G) mi nefungují některé síťové porty. Jaký je důvod?

      Pokud vám nefungují síťové porty 8080 a 16443, je to v pořádku. Využíváme je totiž jen pro servisní účely. U služeb s privátní IP adresou (NAT) je pak blokován port 25 (SMTP). V případě, že potřebujete využívat port 25 pro vlastní účely, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.

    • Může 5G internet škodit zdraví?

      Nejen na internetu se můžete setkat s řadou zavádějících informací o tom, že 5G sítě jsou kvůli své přenosové frekvenci škodlivé. 


      5G využívá (stejně jako jiné bezdrátové technologie) rádiové vlny pro přenos dat mezi vysílačem a přijímačem. Takové vlnění se běžně vyskytuje všude kolem nás a je vyzařováno například televizí, rádiem, Wi-Fi routerem a dokonce i Sluncem. 


      Např. 700 MHz (základní frekvenci určenou pro 5G) dříve využívalo běžné televizní vysílání. Během přechodu na DVB-T2 se pak tato frekvence uvolnila právě pro potřeby 5G sítí. 


      A protože celkový datový provoz se nevejde do úzkého základního pásma 700 MHz, využívají nejrychlejší 5G sítě vyšší frekvence v pásmu 3,7 GHz (část tohoto pásma má licencovaný i Nordic Telecom). Díky tomu mohou 5G sítě nabídnout větší kapacitu (více připojených zařízení v jeden okamžik), rychlejší odezvu a vyšší rychlost. I vyšší frekvence 3,5 a 3,7 GHz určené pro 5G však už dříve provozovaly sítě FWA a WiMax.


      Existuje samozřejmě elektromagnetické vlnění, které má negativní účinky na náš organizmus - jedná se například o ultrafialové záření ze Slunce nebo rentgenové záření, které známe z nemocnice. Radiové vlnění má ale tak málo energie, že nemůže způsobit žádnou újmu lidskému zdraví, což potvrzují i studie Světové zdravotnické organizace (WHO).

    • Proč je 5G lepší než běžný internet vzduchem?

      5G internet na doma má proti běžné Wi-Fi síti několik výhod.

       

      1) Stabilita - 5G funguje na licenovaných frekvencích a díky tomu signál nemohou rušit ostatní bezdrátové sítě. Frekvenční pásmo (či jeho část) vlastní vždy pouze jeden poskytovatel. V případě Wi-Fi sítě probíhá vysílání na nelicencovaných frekvencích a může docházet ke vzájemnému rušení signálu.

       

      2) Spolehlivost - 5G technologie může fungovat na více licencovaných frekvencích (konkrétně 3,7 GHz, 2,1 GHz, 1,8 GHz a 700 MHz). Technologie si vybírá frekvenci s aktuálně nejsilnějším signálem a díky tomu poskytuje velmi spolehlivé připojení.

       

      3) Rychlost - až 100 Mb/s, což s přehledem stačí i pro rodiny s náročnějšími uživateli.

    • Jak rychlý internet potřebuji, abych mohl sledovat internetovou televizi?

      Doporučujeme nejméně 5 Mb/s. Pomalejší připojení by totiž mohlo mít dopad na kvalitu služby. Záleží také, na kolika zařízeních současně chcete televizi sledovat. Pokud víte, že v domácnosti budete běžně sledovat současně na čtyřech zařízeních, měli byste mít internet s rychlostí alespoň 20 Mb/s.

    • Kde si mohu objednat službu Nordic TV?

      Nordic TV si můžete objednat jednoduše tady. Stačí si vybrat tarif, který vám bude vyhovovat. Služba je bez závazku a pro její fungování potřebujete jen internetové připojení v dostatečné rychlosti, doporučujeme nejméně 5 Mb/s.

    • Jak probíhá aktivace Nordic TV?

      Vše začíná objednáním služby na našich stránkách. Průběh aktivace poté záleží na tom, jestli si službu objednáte bez set-to boxu, nebo se set-top boxem.

       

      Máte doma „chytrou“ TV

      Pokud doma máte tzv. chytrou televizi (tzn., že set-top box nepotřebujete), zašleme vám na e-mail hned po potvrzení objednávky přihlašovací údaje do Nordic TV účtu. V něm si jednoduše spárujete svá zařízení (TV, notebook, mobil) a můžete začít sledovat!

       

      Nemáte doma „chytrou“ TV

      V případě, že doma nemáte tzv. chytrou televizi a objednáte si službu se set-top boxem, zašleme vám nejdříve set-top box a po jeho převzetí i přihlašovací údaje do Nordic TV účtu. Pokud si současně s Nordic TV objednáte také náš internet, set-top box vám pomůže nastavit náš technik při instalaci internetu.

       

      Jak probíhá aktivace Nordic TV se set-top boxem


       

       

       

       

    • Jak si změním tarif Nordic TV?

      Tarif si můžete změnit kdykoli přes samoobsluhu. Změna se projeví během několika minut.

    • Potřebuji ke službě „chytrou“ televizi?

      Nepotřebujete. Pokud máte starší televizi, budete si ale potřebovat koupit nebo pronajmout set-top box Arris. Následně jednoduše propojíte svoji televizi se set-top boxem a můžete využívat všechny chytré funkce, které Nordic TV nabízí. Samotná instalace trvá přibližně 5 až 10 minut a zvládne ji i člověk bez zkušenosti se zapojením podobných zařízení.

       

      Set-top box nepotřebujete v případě, že službu budete využívat ve svém mobilu, tabletu, počítači nebo vlastníte tzv. chytrou televizi.

       

      Seznam podporovaných zařízení najete tady

       

      Jak probíhá aktivace Nordic TV se set-top boxem


       

       

    • Jak si mohu dokoupit doplňkové balíčky u Nordic TV?

      Doplňkové balíčky si můžete dokoupit kdykoliv přes samoobsluhu. Aktivace balíčku proběhne ihned a cena se vám přičte do následujícího vyúčtování. Balíček má měsíční platnost a automaticky se obnovuje.

    • Mohu si nahrát pořady?

      Ano, můžete si nahrát až 300 hodin záznamu a pořady si tak pustit, kdykoli se to hodí vám.

    • Mohu sledovat vysílání zpětně?

      Ano, jakýkoli pořad si můžete pustit až 7 dní zpětně.

    • Na kolika zařízeních mohu Nordic TV najednou sledovat?

      V jedné chvíli můžete Nordic TV sledovat až na čtyřech zařízeních (TV, počítač, tablet nebo mobil). Na každém zařízení je samozřejmě možné sledovat jiný program.

    • Na jakých zařízeních mohu sledovat Nordic TV?

      Nordic TV můžete sledovat na televizi, počítači, mobilu i tabletu. Níže najdete výčet podporovaných zařízení. 

       

      Obecně platí, že Nordic TV spustíte na všech současných zařízeních, ať už jde o chytré TV, počítače nebo mobilní telefony.

       

       

      Chytré TV

       

      Do smart TV si stačí stáhnout aplikaci Nordic TV (do starších typů televize aplikaci SledovaniTV).

      Aplikace je dostupná pro následující televize:

       

      Chytré televize Samsung

      Aplikace Nordic TV je dostupná pro modely 2017 a vyšší. Starší aplikace Nordic TV nebo SledovaniTV je dostupná pro všechny Smart TV Orsay modely 2012 až 2014 a Tizen modely 2015. Návod k instalaci aplikace najdete tady.

       

       

      Chytré televize LG

      Aplikace NordicTV je dostupná pro televize WebOS 2017 a vyšší, starší aplikace NordicTV nebo SledovaniTV i na NetCast modely 2012 a 2013, WebOS 2014 až 2016. Návod k instalaci aplikace najdete tady.

       

       

      Chytré televize s Android TV

      Všechny televize značek TCL, Thomson, Sony, Phillips, a další s operačním systémem Android TV.  (doplnit loga značek TV)

       

       

      Televize od výrobce Vestel

      Zařízení nižší a střední třídy prodávané pod značkami Panasonic, JVC, Toshiba, Finlux a další. (doplnit loga značek TV)

       

       

      Chytré televize Panasonic

      Všechny modely se systémem My Homescreen 2013 a vyšším. Návod k instalaci aplikace najdete tady.

       

       

      Televize Hisense

      Pro modely s operačním systémem Hisense VIDAA z let 2016 až 2021 a pro modely s operačním systémem Android TV.

       

       

       

      Televizní boxy

       

      Aplikaci Nordic TV podporuje celá řada televizních boxů, set-top-boxů, multimediálních center a jiných chytrých televizních krabiček.

       

      Pokud máte Apple TV, set-top-box se systémem AndroidTV nebo FireTV, jednoduše si stáhněte aplikaci a během chvilky se dívejte.

       

      Televizní boxy s AndroidTV

      Například Google TV, Xiaomi Mi TV Box, Tesla, Evolveo a další zařízení s certifikací AndroidTV. Instalujte z Google Play.

       

       

      AppleTV

      Podporovány jsou všechny Apple TV od 4. generace s operačním systémem tvOS 10 a vyšším. Instalujte z App Store.

       

       

      Konzole nVidia Shield

      Podporovány jsou všechny herní konzole a digitální přehrávače nVidia Shield s operačním systémem AndroidTV. Instalujte z Google Play.

       

       

      Amazon Fire TV

      Aplikace SledovaniTV funguje na všech zařízeních Fire TV. Nainstalujete z Amazon Appstore

       

       

      RokuTV

      Aplikace SledovaniTV funguje na všech zařízeních se systémem RokuTV. Nainstalujete z Roku ChannelStore

       

       

      Set-top-boxy NordicTV

      Podporovány jsou všechny naše set-top-box zařízení.

       

       

       

      Mobilní zařízení

       

      Nordic TV si s sebou můžete vzít také na chalupu nebo na dovolenou. Do svého mobilu nebo tabletu si jednoduše stáhnete naší aplikaci a televizi sledujete tam, kde je internet.

       

      Mobily a tablety s Androidem

      Všechna mobilní zařízení Android od verze 4.1. 

      Aplikace Nordic TV z Google Play

       

       

      iPhony a iPady s iOS

      Všechna mobilní zařízení s iOS verzí 12.0 a vyšší. 

      Aplikace NordicTV z App Store

       

       

      Mobily s Windows Phone

      Všechna mobilní zařízení s Windows Phone 8 a novější. 

      Aplikace SledovaniTV z Microsoft Store

       

       

      Mobily Huawei a Honor

      Všechna mobilní zařízení Huawei a Honor s AppGallery. 

      Aplikace SledovaniTV z AppGalery

       

       

       

      Další zařízení

       

      Stačí se přihlásit na této stránce nebo zapojit své zařízení s Chromecastem do TV.

       

      Podporované prohlížeče

      Podporujeme drtivou většinu běžných prohlížečů – například Chrome, Firefox, Safari, Edge, Operu nebo Vivaldi – na operačních systémech Windows, MacOS i Linux.

       

       

      Google Cast protokol

      Všechna zařízení, která umožňují streamování videa pomocí technologie Chromecast.

       

       

      Apple Watch

      Speciální aplikace SledovaniTV také do hodinek Apple Watch.

    • Jaké programy mohu sledovat u jednotlivých tarifů Nordic TV?

      Přehled programů najdete přímo u tarifů Nordic TV HD a Nordic TV HD Plus na této stránce (u tarifu stačí kliknout na "Zobrazit programy").

       

      Více informací o jednotlivých programech (vč. stručného popisu) jsme pro vás připravili také v tomto pdf souboru.

    • Jak mohu Nordic TV aktivovat na dalším zařízení jako je počítač nebo telefon?

      Jednoduše, přes naše webové stránky se přihlásíte do záložky Nordic TV (půjdete na stránku Televize a zvolíte tlačítko "Sledovat online" nebo klikněte přímo sem). Po přihlášení do svého účtu můžete měnit počet registrovaných zařízení nebo sledovat Nordic TV online. Přihlašovací údaje jste obdrželi e-mailem při zřízení služby.

    • Nordic TV funguje zpomaleně, čím to může být?

      Doporučovaná rychlost internetového připojení pro Nordic TV je nejméně 5 Mb/s. Pokud však používáte Nordic TV současně s internetem, doporučujeme rychlost internetového připojení minimálně 10 Mb/s. V případě, že je vaše rychlost internetu dostatečná, restartujte domácí router a následně i set-top box (pokud jej používáte). V případě, že problémy přetrvávají, zavolejte prosím na naši zákanickou linku 800 80 70 60.

    • Jak velký vliv má sledování Nordic TV na rychlost internetového připojení?

      Sledování Nordic TV využívá část kapacity internetového připojení. Při sledování na více zařízeních se toto vytížení sčítá. Může jít o vytížení 3-5 Mb/s z kapacity připojení na jedno zařízení.

    • Rozbil se mi dálkový ovladač od set-top boxu, jak si ho mohu vyměnit?

      Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60 nebo nám napiště email na info@nordictelecom.cz. Na dobírku vám zašleme nový ovladač.

    • Pokud chci využívat službu Nordic TV, musím mít internet od Nordic Telecom?

      Ano, služba je dostupná jen pro zákazníky s internetem od Nordic Telecom. Nordic TV nicméně můžete sledovat na jakémkoli internetovém připojení. Jen si prosím ověřte, že je dostatečně rychlé. Doporučujeme nejméně 5 Mb/s na jedno zařízení. Pomalejší připojení by totiž mohlo mít dopad na kvalitu služby.

    • Zapomněl jsem heslo do účtu Nordic TV. Co mám dělat?

      Zapomenuté heslo do Nordic TV účtu naleznete v samoobsluze, kde si jej po přihlášení můžete také změnit.

    • Jaká je nejnižší nutná rychlost internetu pro využití Nordic TV?

      Doporučená nejnižší přenosová rychlost internetu je 5 Mb/s na jedno zařízení.

    • Mohu si nastavit titulky v set-top boxu?

      V tuto chvíli není nastavení titulků u volitelných pořadů k dispozici.

    • Co znamená označení HD u set-top boxu?

      Zkratka HD znamená, že přijímač je schopen zobrazovat televizní pořady ve vysokém rozlišení (high-definition). Ve spojení s kvalitní televizí HD ready či FULL HD vám zajistí krásný zážitek při sledování oblíbených pořadů. Oba Nordic TV tarify v naší nabídce obsahují TV kanály, které vysílají v HD kvalitě.

    • Jak se Nordic TV dotýká omezení přetáčení reklam FTV PRIMA?

      Skupina FTV Prima od 1. června 2022 omezuje přetáčení reklam na svých kanálech při zpětném sledování pořadů. Změna se dotýká všech poskytovatelů IPTV, vč. Nordic TV.


       

      Jak bude omezení přetáčení reklam fungovat v praxi?

       

      Reklamní bloky budou v přehrávači znázorněné žlutou linkou. Dopředu tak uvidíte, kdy reklama začíná a kdy končí.


      Zpětné přehrávání bude fungovat tak, jak jste zvyklí. Takže můžete přetáčet dopředu i dozadu. Když se začne přehrávat reklama, nemůžete ji přeskočit ani přetočit. Stále však můžete zobrazit lokální EPG, přepnout na jiný kanál nebo přejít do menu.



      V případě zpětného přehrávání (tzv. timeshift – například film ze včerejšího večera) bude reklama zkrácená na 3 minuty. Po uplynutí času, který vidíte na obrazovce, se vám zobrazí tlačítko Přeskočit reklamu. 

       

       

      Při sledování pořadu, který podle televizního programu ještě neskončil (tzv. start-over) se reklama odvysílá v celé délce. Na mobilním zařízení a webu se reklama přehraje podobně jako na YouTube. Nepřeskočitelné jsou první tři reklamy.


      Po zapnutí přehrávání máte 60 sekund volného přetáčení. Nejčastěji toho využijete v momentě, když pokračujete ve sledování pořadu – v takovém případě se můžete přesunout do jakéhokoliv bodu přehrávání a přeskočit všechny reklamy od začátku pořadu.



      Novinkou je označení začátku pořadu v přehrávači. Po přepnutí na Primu tak automaticky přeskočíte všechny reklamy a ukázky. Rovnou se tak začnete dívat na pořad, který jste si vybrali.



      Jak se omezení přetáčení reklam projeví na konkrétních zařízeních?

       

      Omezení přetáčení reklam bylo možné přidat na většinu podporovaných zařízeních. Naše aplikace je dostupná i pro zařízení stará 8 –10 let, z technologických důvodů na některých starších zařízeních není možné omezení přetáčení reklam vhodně nastavit. Na těchto zařízeních se může aplikace začít chovat jinak, než jste dosud zvyklí. Níže si můžete přečíst, co nastane na jednotlivých typech zařízení.

       

       

      Omezení přetáčení reklam na nové aplikaci (pro zařízení mladší 5 let)

       

      Vysílání na nové aplikaci je možné sledovat zpětně na všech kanálech včetně kanálů FTV Prima, nicméně na nich je část reklamy nepřeskočitelná.

       

      Zařízení s novou aplikací:

       

      • Televizory LG ročník 2017 a novější

      • Televizory Samsung ročník 2017 a novější

      • Televizory Panasonic, Hisense a Vestel

      • Televizory a set-top-boxy s Android TV

      • Multimediální centrum Apple TV

      • Set-top-boxy Arris

      • SledovaniTV Android box IV. generace

      • Telefony a tablety s Android Mobile 5 a vyšší

      • Telefony a tablety s iOS 12 a vyšší

      • Web

       

      Aktualizovaná aplikace pro Samsung TV se z důvodu dlouhého vydávacího procesu nestihne vydat včas, bude proto dočasně fungovat v podobném režimu jako „stará aplikace“. 

       

      Časté otázky

       

      • Mohu využívat zpětné přehrávání?
        Ano, v oblasti zpětného zhlédnutí se pro vás nic nemění.

       

      • Mám TV Samsung, co mám dělat?
        Vyčkejte prosím na aktualizaci aplikace ve vaší televizi. Poté vám bude umožněno i zpětné zhlédnutí.

       

       

      Omezení přetáčení reklam na staré aplikaci (pro zařízení starší 5 let)

       

      Stará aplikace nedovoluje kvůli technologickým omezením provést úpravy, které vyžaduje FTV Prima ohledně zákazu přehrávání reklam. Proto nově není možné využívat zpětné přehrávání na kanálech FTV Prima. Na ostatních kanálech bude možnost zpětného sledování zachována.

       

      Doporučujeme přejít na novější zařízení, které podporuje novou aplikaci se všemi jejími funkcemi. Pokud nechcete na novou aplikaci přejít, nemusíte. Stará aplikace vám bude fungovat i nadále. 

       

      Zařízení se starou aplikací

       

      • Televizory LG ročník 2012 a novější

      • Televizory Samsung ročník 2012 až 2019

      • SledovaniTV Android box I., II. a III. generace

      • SledovaniTV Android box IV. generace

      • Telefony a tablety s Android Mobile 4 a nižší

      • Telefony a tablety s iOS 11 a nižší

      • Streamování přes Chromecast

       

      Pro televizory LG a Samsung ročníků 2017 a novější je dostupná nová i stará aplikace. U těchto zařízení doporučujeme přechod na novou aplikaci.

       

      Ze staré aplikace na novou je možné přejít pouze u TV Samsung ročníků 2017–2019 a u TV LG ročníků 2017–2022.


       

      Proč Prima přistupuje k této změně?

       

      Přikládáme i vyjádření FTV Prima: „Skupina Prima spouští od května komunikační kampaň #Nepřetáčej, která divákům vysvětluje, že příjmy z reklam jsou pro Primu jako komerční televizi zcela zásadní. Jedná se o hlavní zdroj financování výroby pořadů, a jen díky tomu mohou diváci sledovat pořady v kvalitě, na kterou jsou zvyklí.“ uvedla Gabriela Semová, vedoucí korporátní a interní komunikace skupiny Prima.

       

      Více se o kampani dozvíte tady.

       

    • Z jakých programů si mohu vybírat při vytváření balíčku Vašich 7?

      Pokud máte zakoupený balíček Vašich 7, můžete si každý měsíc zvolit 7 kanálů z výběru níže.

       

      Kanály si vybíráte po přihlášení do svého účtu, v sekci Nastavení účtu (záložka Volitelné kanály).


      Při výběru některých kanálů je třeba počítat s tím, že nejdou zvolit samostatně. Toto pravidlo se vztahuje na dvě skupiny kanálů:

       

      první skupina: Eurosport 1, Eurosport 2

       

      druhá skupina: Discovery, TLC, Animal Planet, Discovery Investigation a Travel Channel.

       

      Příklad: V případě, že si vyberete např. Travel Channel, automaticky máte přiřazeny další čtyři kanály ze skupiny a do počtu sedm si vybíráte tedy již jen dva další kanály.
       

      Vybírat můžete z následujících kanálů:

       

      kanál popis
      Animal Planet Poutavé dokumenty nejen o domácích mazlíčcích, ale i z říše divokých zvířat.
      Automoto sport

      Pořady s tématikou pro motoristy. Přináší jim novinky, testy a zajímavosti

      z oblasti motoristického sportu, ze světa výrobců automobilů a motocyklů.

      AXN

      Zaměřuje především na nové a celosvětově oblíbené seriály a filmy.

      Naleznete nabídků ze žánru science fiction, dobrodružství i reality show.

      AXN Black

      Úžasná dobrodružství, krimi a akce s neporazitelnými hrdiny v hlavní roli,

      a to nejen v klasických žánrech, ale i v dokumentárních a poloimprovizovaných show.

      AXN White

      Výpravné i romantické seriály z USA a Evropy, založené na romantických

      příbězích a silných postavách. Vysílá také velmi oblíbené seriály z dob minulých.

      Babes TV Kanál zaměřený na hard erotický obsah, určen divákům starších 18 let.
      Baby TV

      Pestrý a bezpečný svět TV zábavy pro nejmenší děti. Program tvořený

      ve spolupráci s předními psychology. Je zaměřený na hru, zábavu

      a rozvoj dítěte.

      Boomerang

      Dětská stanice - vysílá v češtině nejoblíbenější animované seriály,

      například: Tom a Jerry, partičku Loonely Tunes, Flinstounovi,

      kocoura Garfielda nebo Růžového pantera.

      Brazzers TV Europe

      Hard erotický program určený pro diváky starší 18 let, stanice vysílá

      24 hodin denně a každý den nabízí dvě premiéry.

      Cartoon Network Přináší v češtině pohádky a animované pořady pro všechny malé diváky.
      CNN

      Zpravodajský TV kanál, který poskytuje mezinárodní zpravodajství

      v anglickém jazyce 24 hodin denně.

      CS Film

      Kanál zaměřený na českou a slovenskou či československou filmovou

      produkci od 60. let až do současné doby.

      CS History

      Nabízí převážně válečné dokumentární a krátkometrážní pořady

      z produkce USA, Ruska, Francie, Velké Británie, Kanady nebo Polska.

      Nechybí ani česká tvorba či například Magazín NATO.

      CS Horror

      Noční kanál pro fanoušky hororů, mystery a fantasy filmů. Těšit se můžete

      na krimi příběhy, thrillery, horory a sci-fi převážně z americké tvorby. 

      Vysílá po CS Filmu od 00:00 hodin.

      CS Mystery

      Český kanál věnovaný dokumentům. Nabízí i filmy a publicistické pořady

      seřazené do tematických bloků věnovaných historii, lidem, válce, přírodě, vesmíru a filmu.

      Crime and Investigation

      Zaměřuje se především na pořady o zločinech, které se skutečně staly.

      Nabízí pohled do zákulisí těchto případů.

      Desire TV Erotický kanál cílící především na ženy, určen divákům starších 18 let.
      Discovery Populárně - vzdělávací program o vědě, technice, vynálezech, dějinách i přírodě.
      Discovery Investigation

      Dokumentární kanál, zabývá se vyšetřováním, forenzní kriminalistikou,

      objasňováním největších zločinů a tajemství z celého světa.

      Discovery TLC

      Program zaměřený na ženy ve věku od 25 do 49 let, přináší lifestylové

      a reality show z celého světa. Je zaměřen na životní styl, reality show

      a zábavní pořady.

      Discovery Turbo Xtra Nabízí krátké filmy z nespoutané přírody, extrémních sportů a turistiky.
      Discovery Science

      Program plný zajímavostí o vynálezech, dějinách, životu, vesmíru.

      Zábavným způsobem poukazuje na to, jak věda a technika ovlivňují

      náš život nyní i do budoucna.

      Disney Channel Nabízí pro děti a mládež seriálové hity plné optimismu, motivace a dobrodružství.
      Disney Jr.

      Tradiční postavy a příběhy z dílny Disney v seriálech, které podporují rozvoj

      osobnosti dětí ve věku 4 až 8 let.

      Dorcel TV Erotický program, který vysílá 24 hodin denně.
      Dorcel XXX Erotický program, který vysílá 24 hodin denně.
      Erox Erotický kanál, určen divákům starších 18 let.
      Eroxxx HD Nejlepší erotické filmy a videa. Určeno divákům starších 18 let, vysílá 24 hodin denně.
      Eurosport 1

      Oblíbený sportovními program, nabízí atletiku, cyklistiku, tenis,

      motosport a spousta dalšího.

      Eurosport 2

      Druhý program Eurosportu se více zaměřuje na fotbal a přenosy

      z různých fotbalových lig z celého světa.

      Extasy Exkluzivní erotické filmy z celého světa. Určeno divákům starších 18 let.
      Film Europe +

      Nabízí spoustu kvalitních filmů bez reklam, nejen československou

      filmovou tvorbu, ale i snímky z celé Evropy.

      Film Europe

      Přináší nejzajímavější filmy téměř z 50 zemí evropského kontinentu,

      oceněné na mezinárodních filmových festivalech i domácími

      filmovými cenami.

      Filmbox Family

      Nabízí výběr nejlepších hraných, animovaných i rodinných

      filmů, oblíbené seriály pro děti a mládež.

      Filmbox Stars

      Prémiový filmový kanál z dílny filmového distributora SPI,uvádí filmové

      hity dříve než běžné televize.

      Fishing & Hunting

      Kanál vysílá reportáže z domácích i mezinárodních soutěží v rybaření,

      dokumenty o revírech na českých vodách či tematickéh rozhovory

      se zajímavými hosty z řad profesionálních rybářů.

      Food network Zaměřuje se na kuchařské i kulinářské umění, požitky z dobrého jídla.
      Golf Channel

      Vše ze světa golfu. Živé přenosy Evropské Tour, PGA, LPGA - golfové lekce,

      cestování, zajímavosti a zpravodajství.

      HGTV

      Kanál o rekonstrukcích. Interiérové, ale i venkovní proměny domů a zahrad,

      rady a tipy od designerských expertů a inspirace na to, jak si vlastnoručně

      věci vytvořit sám doma.

      History Channel

      Dokumenty věnované historii lidstva, konfliktům, zločinům, lidem,

      technologiím, starověku.

      Leo TV

      První česko-slovenská erotická televize s pořady z vlastní produkce, světovými

      filmy a průvodkyněmi vysíláním. Určeno divákům starších 18 let.

      Leo TV Gold

      Nejlepší domácí, evropské a světové erotické pořady, scény a filmy z Leo TV.

      Určeno divákům starších 18 let.

      Love Nature 4K

      Dokumentární program nejen pro milovníky zvířat, přírody a dokumentů.

      Nabízí největší světovou knihovnu přírodovědeckých programů ve 4K kvalitě,

      která zahrnuje více než 40 natáčecích lokalit po celém světě.

      Men.TV Erotický kanál cílící na gay komunitu, určen divákům starších 18 let.
      Mezzo

      Francouzský televizní kanál věnovaný klasické hudbě (včetně opery a baletu),

      jazzu a world music.

      Mezzo Live Další z hudebních kanálů. Orientuje se především na vážnou hudbu a jazz.
      MTV 00s

      Největší hudební kanál s důrazem na hudbu 60., 70., 80. a začátku 90. let.

      Vysílací časy mají své speciálně sestavené playlisty a hudební tematická zaměření.

      MTV European

      Evropská verze hudebního a lifestylového programu určeného především

      pro mladší generaci.

      MTV Hits

      Přináší čerstvou směs současných i budoucích hitů, ale také novinky v celosvětových

      hitparádách napříč všemi žánry.

      National Geographic Channel

      Nabízí pořady se zaměřením na vědu, techniku, historii, divokou přírodu

      a mnohá další témata. Program je určený pro celou rodinu, témata

      flexibilně reagují na aktuální dění ve světě.

      National Geographic Wild

      Neobyčejná setkání člověka s divokou přírodou, fascinující detailní záběry

      ze světa zvířat. Zachycuje nejúžasnější záběry z odlehlých koutů Země,

      z hlubin oceánů, z národních parků a přírody v našem okolí.

      Nickelodeon Dětský program se spoustou seriálů a příběhů pro všechny věkové skupiny.
      Nickelodeon JR.

      Dětský, zábavný i poučný kanál děti seznamuje se světem prostřednictvím

      různých postaviček, zvířátek nebo nadpřirozených bytostí.

      Nicktoons

      Nicktoons je určen divákům od 6 do 14 let a nabídne animované seriály,

      jako je Spongebob v kalhotách, Želvy Ninja či Tučňáci z Madagaskaru.

      Nova Sport 1

      Kanál oblíbený nejen mezi sportovními fanoušky, který přináší skupina Nova.

      Vysílá hokejovou NHL, tenis nebo MotoGP.

      Nova Sport 2

      Kanál od skupiny Nova zaměřený především na nejlepší basketbalovou ligu,

      ragby, bojové sporty či šipky.

      Playboy TV

      Vysílá výhradně lehkou erotiku. Ať už se jedná o reality show, které udržují

      kamery v pohybu, nepřetržité večírky nebo neuvěřitelně krásné ženy z celého

      světa, které znáte ze stránek známého pánského magazínu.

      Reality Kings Erotický kanál, určen divákům starších 18 let.
      Stingray iConcerts

      Nabízí koncertní vystoupení interpretů různých populárních hudebních žánrů

      včetně popu, rocku, hip-hopu a EDM.

      Travel XP

      Dokumentární stanice v češtině pro diváky, kteří rádi cestují. Přináší cestopisné

      a lifestylové pořady.

      Travel Channel

      Inspirace na cesty, nevšední zážitky, cenné zkušenosti a poutavá dobrodružství,

      vše o cestování.

      True Amateurs Erotická domácí videa, určeno divákům starších 18 let.
      TV5Monde

      Program zaměřený na filmy. Přináší i dokumenty, zpravodajství, sport,

      vaření, životní styl či zábavu. Program má výborně propracovaný systém

      výuky francouzštiny pro všechny úrovně.

    • Jak probíhá instalace Telly TV?

      Pokud zvolíte variantu sledování Telly bez set-top boxu (pouze přes Telly aplikace), můžete se na televizi dívat již po několika minutách od objednávky. Instalace aplikace je jednoduchá a intuitivní.

       

      V případě, že zvolíte variantu se set-top boxem, např. máte doma starší TV, která nepodporuje smart funkce, kurýr vám většinou do 3 dnů od objednání přiveze nový set-top box s návodem pro instalaci. Nebojte. Připojení set-top boxu není složité. Ale můžete se poradit i s námi, jsme vám k dispozici na telefonu 533 427 533.

    • Pokud chci Telly TV, musím mít internet od Nordic Telecom?

      Nemusíte. Telly TV poskytuje náš partner a službu si tak můžete pořídit i bez našeho internetu. 

       

      Zkuste si ale ověřit, jaký internet od nás můžete mít na své adrese. Třeba zjistite, že pro vás máme výhodnou nabídku. :)

    • Jaký je rozdíl mezi Telly TV a Nordic TV?

      Obě služby fungují podobně. Jde o internetové televize a k jejich sledování tak potřebujete připojení k internetu. Liší se v detailech, jako je uživatelské rozhraní a některé funkce.

       

      Rozdíl je i v programové nabídce. Pokud jste např. sportovní fanda nebo vás lákají lechtivé pořady, můžete si s Telly TV dopřát samostatné balíčky určené přesně pro vás. Podobné balíčky si můžete sestavit i s Nordic TV, ale potřebujete k tomu mít jeden ze základních tarifů.

       

      Přehled vychytávek

        Telly TV Nordic TV
      Zpětné sledování pořadů až 7 dní  až 7 dní
      Sledování na více zařízeních 4 (max. 2 najednou) 4 současně
      Nahrávání pořadů až 100 hod. na 30 dní až 300 hod.
      Pozastavení a přetáčení pořadů ano ano
      Vysílání v HD ano ano
      Videotéka ne ano
      Rychlost internetu 5 Mb/s na zařízení 5 Mb/s na zařízení

    • Proč Nordic nabízí Telly TV, když má vlastní IPTV?

      S Telly jsme uzavřeli dohodu o strategickém partnerství (více tady) a díky tomu vám můžeme nabídnout zajímavou alternativu k naší Nordic TV. Telly TV se hodí hlavně pro sportovní fandy a příznivce erotických pořadů, protože si můžete pořídit samostatné tématické balíčky. Navíc si ji můžete objednat i bez internet od Nordicu.

    • Kde najdu podrobný výpis hovorů?

      Podrobný výpis hovorů najdete v samoobsluze v sekci Vyúčtování.

    • Chci ve svém telefonu využívat jen datovou SIM. Co pro to mám udělat?

      V nastavení svého mobilního telefonu je potřeba mít povolen datový roaming a nastavit přístupový bod APN na „internet“. Poté vypnout a zapnout telefon.

    • Mám u služby mobilního volání aktivní hlasovou schránku?

      Automaticky hlasová schránka nastavena není, ale můžete si ji nechat aktivovat na naší zákaznické lince 800 80 70 60.

    • Mohu službu mobilního volání využívat v zahraničí?

      Ano, stačí mít aktivní roaming. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60, kde vám roaming rádi aktivujeme.

    • Jakou velikost SIM karty zasíláte?

      SIM kartu zasíláme ve třech velikostech (mini, micro, nano). Stačí „vyloupnout“ požadovanou velikost z plastové kartičky a vložit do zařízení.

    • Mohu si nechat zaslat novou SIM kartu?

      Ano, novou SIM kartu vám zašleme kurýrní službou. Pro její zaslání nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 800 80 70 60, s výměnou SIM karty vám rádi pomůžeme.

    • Co je to limit služeb?

      Jde o částku, kterou můžete provolat nad rámec volných minut u vašeho tarifu. Pomáhá vám tak udržovat provolanou částku pod kontrolou.

    • Co je kód ČVOP?

      Jedná se o zkratku "Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele". Toto číslo dostanete od každého telekomunikčního operátora a zjednodušeně je to vaše identifikační číslo na síti. Pokud si například budete chtít převést svůj tarif k nám, číslo nám nahlásíte a díky tomu převod bezproblému dokončíme.

    • Co mám udělat pro to, abych se vyvaroval nechtěnému roamingu?

      1. Pokud se pohybujete v hranicích EU, můžete být bez obav. V EU totiž telefonujete a posíláte zprávy za stejné ceny jako doma.

       

      2. V případě, že se nacházíte v oblasti vnějších hranic EU, můžete si ve svém zařízení manuálně nastavit operátora daného členského státu EU.

       

      3. Pokud nechcete v zahraničí využívat data, stačí si je vypnout ve svém telefonu (v sekci Nastavení → Mobilní data). V EU však mobilní data využíváte u většiny operátorů za stejné ceny jako doma.

    • Jak je to v zahraničí s Audiotextovými službami a Barevnými linkami?

      Volání na jiná než účastnická čísla je speciálně zpoplatněno. Cenu volání za tyto služby určuje roamingový partner a poskytovatel služeb pouze přeúčtovává zákazníkovi cenu, kterou mu roamingový partner sdělí a naúčtuje.

    • Jaká je v zahraničí kvalita služeb a pokrytí?

      Služby poskytované v zahraničí odpovídají technickým možnostem místního operátora, jehož služby právě využíváte. Pro kvalitu služby platí stejné podmínky jako v ČR.

    • Jaké mám možnosti reklamace roamingových služeb?

      Reklamace probíhá standardně, jako u ostatních služeb.

    • Bude mi mobilní internet fungovat v tabletu?

      Pokud máte tablet podporující 4G/LTE, stačí povolit datový roaming a APN (přístupový bod) nastavit na „internet“. Poté vypnout a zapnout zařízení. V případě, že nemáte tablet podporující 4G/LTE, služba bohužel fungovat nebude.

    • Když vyčerpám datový limit, bude mi fungovat mobilní internet?

      Po vyčerpání aktuálního FUP limitu dojde k zablokování služby. Automaticky budete přesměrování na stránky muj.nordictelecom.cz/oneup, kde si můžete dokoupit datový balíček nebo navýšit aktuální tarif do konce zúčtovacího období. V novém zúčtovacím období se datový limit obnoví.

    • Bude mi mobilní internet fungovat v zahraničí?

      Služba podporuje pouze národní roaming. V zahraničí tedy fungovat nebude.

    • Kde zjistím objem dat, který mi zbývá do konce období?

    • Jak mohu provést změnu datového tarifu?

      Změnu tarifu můžete provést v samoobsluze nebo telefonicky na zákaznické lince 800 80 70 60.

    • Mohu si vzít pevnou linku na chatu nebo jiné místo, mimo své bydliště?

      Pevná linka je vázaná na instalační adresu hlášenou při zřizování služby, a proto jí není možné používat na jiné adrese. Instalační adresa je předávána IZS (Integrovanému záchrannému systému). To znamená, že pokud budete z vašeho čísla volat například linku 112, operátor již bude vědět, kde se nacházíte a může tak vyslat pomoc ihned. Pokud si přejete adresu pevné linky změnit, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.

    • Jak se mohu odhlásit z odběru marketingových e-mailů či SMS?

      E-mail
       
      Pokud si nepřejete, abychom vám zasílali e-maily s nabídkami a dostupností služeb na vaší adrese, můžete se z odběru odhlásit několika způsoby:

       

      1) V patičce zaslaného e-mailu kliknete na „Odhlásit se můžete zde” 

       

      Obrázek označuje, kde se v patičce e-mailu lze odhlásit z odběru


      2) Nebo zašlete žádost o odhlášení na info@nordictelecom.cz

       

      3) Případně zavoláte na naši zákaznickou linku 800 80 70 60

       

       

      SMS

       

      V případě SMS se můžete odhlásit následujícími způsoby:


      1) Zašlete žádost o odhlášení na info@norcitelecom.cz (v e-mailu prosím uveďte telefonní číslo, ze kterého chcete odběr odhlásit)


      2) Nebo zavoláte na naši zákaznickou linku 800 80 70 60

       

       

      S osobními údaji nakládáme s největší opatrností a v souladu se zásadami zpracování údajů.