My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • LAN
    • Jak bude vypadat realizace mé přípojky k internetu?
      Po výběru konkrétního tarifu se spolu domluvíme na vhodném termínu instalace, ve kterém Vás navštíví náš technik. V bytovém domě máme už rozvody předpřipravené ve společných prostorách. Do Vašeho bytu zavedeme UTP kabel a ve vaší chodbě jej zakončíme datovou zásuvkou. Dál přivedeme nejjednodušším způsobem UTP kabel až do místa, kde chcete internet přebírat.
    • Vůbec mi nefunguje internetové připojení. Co mám dělat?
      Než nám zavoláte, vyzkoušejte pár osvědčených tipů, které mohou pomoci. Napřed zkontrolujte, jestli je v počítači dobře připojen kabel, po kterém k Vám vedeme internetové připojení (nepřerušovaně svítící dioda je dobré znamení). Určitě také restartujte router, případně i přijmací anténu na střeše domu a následně i počítač. Pokud nic z toho nezabralo, tak nám zavolejte a podíváme se na to společně.
    • Nefunguje mi určitá www stránka, ale ostatní ano. V čem je problém?
      Problém zpravidla nebývá v naší síti, ale server, na kterém jsou konkrétní www stránky umístěny může být odpojen, nebo je právě servisován.
    • Zdá se mi, že se www stránky načítají pomalu, proč?
      Zpomalení rychlosti vašeho internetu může být z více důvodů. Rychlost může být ovlivněna technologií připojení k internetu (WiFi, LAN), nastavenou rychlostí Vašeho konkrétního tarifu, který jste si vybral, ale také tím, jak internet používáte. Například máte spuštěno mnoho aktivních oken v prohlížečích, máte spuštěn emailový klient, který aktuálně stahuje novou poštu, nebo stahujete nějaký objemný soubor. Například film.
    • Co je potřeba nastavit při reinstalaci operačního systému v mém počítači?
      Je potřeba mít správně nainstalován ovladač sítové karty. IP adresa se přidělí dynamicky a není třeba nastavovat nic dalšího.
    • Internet mi funguje, ale nemůžu přijímat ani odesílat poštu. Co mám dělat?
      Je potřeba zkontrolovat nastavení Vašeho e-mailového klienta. Zkontrolovat nastavení SMTP (server odchozí pošty), správnost uživatelského jména a hesla, vypnout zabezpečení SSL a vypnout přihlašování s ověřením zabezpečeného hesla. Je dobré dvědět, že nastavení SMTP serveru odchozí pošty se liší dle poskytovatele Vaší emailové adresy. Mezi najčastější poskytovatele patří Seznam, Google s koncovkou gmail, nebo centrum. Pro seznam zadejte smtp.seznam.cz, pro Gmail: smtp.gmail.com a pro Centrum: smtp.centrum.cz.
    • Je nutné používat v počítači antivirovou ochranu?
      Využívání antivirového programu je určitě důležité. Kvalitní antivirový program Vás ochrání nejen před ztrátou dat, ale také nedovolí zpomalení Vašeho počítače a internetu následkem napadení viry, kterými se internet jen hemží.
    • Co je to MAC adresa?
      Je to unikátní fyzická adresa síťové karty, která je umístěna ve Vašem počítači.
    • Jaká je moje IP adresa?
      IP adresy v naší síti jsou dynamicky přidělované, nejsou tedy stálé a může docházet k jejím změnám. Pokud chcete, můžete si zvolit, jestli chcete mít přidělovánu veřejnou nebo privátní IP adresu. Privátní IP adresa poskytuje větší bezpečí proti elektronickým útokům. Privátní IP adresy v naší síti mají tvar 192.168. nebo 10.0. Veřejná IP adresa poskytuje menší bezpečí proti elektronickému útoku, některé služby sítě Internet však veřejnou IP adresu vyžadují a to například vzdálené připojení ke kamerám, nebo přístup k počítači přes vzdálenou plochu.
    • Kde najdu své vyúčtování?
      Vyúčtování Vám zasíláme v pravidelných intervalech dle zvolené formy e-mailem nebo dopisem poštou na zvolenou korespondenční adresu.
    • Nepřišla mi faktura, co mám dělat?
      Pokud dostáváte vyúčtování e-mailem, podívejte se, zda Vám e-mail s vyúčtováním neskončil ve složce SPAM. Pokud jste zvyklí na doručování poštou, je možné, že se zásilka někde ztratila. Kdykoli nás můžete kontaktovat a vyžádat si opis vyúčtování.
    • Ztratil jsem vyúčtování a potřebuji jeho opis. Jak mám postupovat?
      Můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, nebo nám zavolejte na kontaktní číslo 800 80 70 60.
    • Jaká je splatnost vyúčtování služeb?
      Standardní splatnost vyúčtování je nastavena nejčastěji na 10-12 dnů od vystavení vyúčtování. Datum splatnosti znamená, že v tento den již mají být peníze na našem účtu. Úhrady faktury proto provádějte raději o 3 až 5 dnů dříve před datem splatnosti.
    • Provedl jsem platbu se špatným nebo žádným VS, co mám dělat?
      Kontaktujte prosím naše centrum péče o zákazníka a mějte připravený ústřižek složenky, či výpis z účtu, abychom mohli zkontrolovat údaje, pod kterými jste platbu provedl a na našem účtu jí dohledat. Nejlepší je volat přibližně 3 pracovní dny po odeslání platby – to už by měla být platba připsána na našem účtu.
    • Chtěl(a) bych platit své vyúčtování automaticky ze svého bankovního účtu. Jak si mám zavést inkaso?
      V případě, že chcete využívat platby přímým inkasem z účtu, je třeba nejprve zajistit povolení inkasa u Vaší banky pro číslo účtu 4466334/0100 - KB. Informaci o založení souhlasu s inkasem prosím sdělte také nám a to prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, nebo nám zavolejte na kontaktní číslo 800 80 70 60.
    • Chtěla(a) bych platit své vyúčtování automaticky ze svého bankovního účtu trvalým příkazem. Jak postupovat, když mi chodí každý měsíc faktury?
      Ve své faktuře najdete číslo trvalého variabilního symbolu, který použijte při nastavení trvalého příkazu ve Vaší bance či elektronickém bankovnictví. Čísla účtu pro odesílání plateb jsou 4466334/2700 UCB, případně 4466334/0100 - KB.
    • Jak mohu zaplatit své vyúčtování plateb?
      Možností je mnoho. Nejlepší je to bez starostí trvalým příkazem, nebo inkasem přímo z Vašeho účtu. Pokud Vám to nevyhovuje, můžete platit také bankovním převodem, složenkou, nebo na jakémkoli z téměř 5 800 prodejních míst SAZKA po celé ČR (vyjma poboček České pošty)“.
      Přehled platebních metod
    • Pokud potřebuji na svém vyúčtování více informací, na koho se mám obrátit?
      Dáváme si záležet na tom, aby bylo naše vyúčtování přehledné a pro zákazníky dostatečně informativní. Pokud Vám v něm něco chybí, napište nám svůj požadavek na email: info@libli.cz. Všechny informace na vyúčtování určitě nedostaneme, ale například kde máte umístěnou konkrétní internetovou přípojku Vám na Vaši žádost do vyúčtování rádi umístíme.