My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Libli TV
    • Mohu použít ke službě IPTV vlastní Set-top box koupený v obchodě, nebo přímo vestavěný v televizi?
      Použití jiného Set-top boxu než dodaného se službou je nutné posoudit individuálně dle typu a možného uzamčení pro jiného poskytovatele. Proto je potřeba konzultovat případné použití s naší technickou podporou.
    • Co znamená u Set-top boxu označení HD?
      Zkratka HD značí, že přijímač je schopen zobrazovat televizní pořady ve vysokém rozlišení obrazu. Ve spojení s kvalitní televizí HD ready či FULL HD Vám zajistí krásný zážitek při sledování oblíbených pořadů. V každé z naších TV nabídek naleznete TV programy, které vysílají v HD kvalitě.
    • Službu již mám, ale přepínání programů trvá déle než dříve. Čím je to způsobeno?
      Služba IPTV má proti analogovému vysílání delší prodlevy při přepínání kanálů. U HD programů i 4 vteřiny. Také se při přepínání může objevit hvízdání ve zvuku, může dojít k zastavování nebo zčernání obrazu. Toto je vlastnost digitálního vysílání. V těchto případech pomůže přepnout na další program nebo při častém opakování restartovat Set-top box. (odpojit z elektrické sítě na cca 5 vteřin.
    • Na kolika zařízeních současně mohu službu Libli TV využívat?
      Libli TV je možné používat současně (v jedné chvíli) až 4 zařízení, z toho 1 či více může být Set-top box. Přitom na každém zařízení je možné sledovat jiný program.
    • Pro jaké mobilní operační systémy je dostupná Libli TV?
      Pro operační systémy Android a iOS.
    • Dá se Set-top box ovládat přes tablet nebo mobilní telefon?
      Bohužel to není možné.
    • Je možné využívat službu Libli TV v notebooku nebo stolním počítači?
      Ano a stačí Vám k tomu počítač s webovým prohlížečem a připojením k internetu. V prohlížeči zadejte adresu: www.libli.tv a použijte Vaše přihlašovací údaje, které jste získali při aktivaci služby.
    • Jakým způsobem si mohu vybrat doplňkové balíčky?
      Doplňkové balíčky si můžete vybrat z nabídky na našich webových stránkách. Pro objednání stačí zavolat na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.
    • Mohu si nahrát film?
      Můžete si nahrát až 20 hodin libovolných pořadů z Vaší programové nabídky a mít je uložené až po dobu 30 dnů.
    • Potřebuji pro používání Libli TV vlastnit chytrou televizi?
      Pro použití IPTV služby stačí mít jakoukoli funkční televizi s rozhraním HDMI. O vše ostatní se postará dodaný Set-top box.
    • Mohu si nastavit titulky v Set-top boxu?
      V tuto chvíli není volitelné sledování pořadů s titulky podporováno.
    • Mám zničený dálkový ovladač, jak si ho mohu vyměnit?
      Na vyžádání Vám zašleme na dobírku nový.
    • Mohu si Set-top box přenést a používat Libli TV prostřednictvím připojení k internetu od jiného poskytovatele?
      Ano. Služba Libli TV není závislá na našem internetovém připojení.
    • Jaká je nejnižší nutná přenosová rychlost pro využití služby?
      Doporučená nejnižší přenosová rychlost internetu je 5 Mbps.
    • Jak velký vliv má sledování televize na rychlost mého internetového připojení?
      Sledování televize vytěžuje část kapacity internetové přípojky a rychlost připojení tedy ovlivňuje. Při sledování na více zařízeních se toto vytížení sčítá. Z jednoho zařízení může jít o vytížení například o 3-5 Mbps.
    • Televize se mi seká, co mám dělat?
      Pro použití ve Vaší televizi přes Set-top box je doporučovaná rychlost připojení nejméně 5 Mbps. Problém může tedy být v rychlosti připojení k internetu. Pokud máte set-top box zapojený přes Wi-Fi, je možné, že máte přetíženou domácí síť, a proto jej zkuste zapojit přes kabel, nebo od domácí Wifi odpojit jiná zařízení.
    • Je dostupnost služby Libli TV na mobilních zařízeních garantovaná?
      Dostupnost služby na mobilních zařízeních je závislá na poskytovateli mobilního připojení k internetu (operátorovi), proto nemůžeme dostupnost garantovat.
    • Kde najdu své vyúčtování?
      Vyúčtování Vám zasíláme v pravidelných intervalech dle zvolené formy e-mailem nebo dopisem poštou na zvolenou korespondenční adresu.
    • Nepřišla mi faktura, co mám dělat?
      Pokud dostáváte vyúčtování e-mailem, podívejte se, zda Vám e-mail s vyúčtováním neskončil ve složce SPAM. Pokud jste zvyklí na doručování poštou, je možné, že se zásilka někde ztratila. Kdykoli nás můžete kontaktovat a vyžádat si opis vyúčtování.
    • Ztratil jsem vyúčtování a potřebuji jeho opis. Jak mám postupovat?
      Můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, nebo nám zavolejte na kontaktní číslo 800 80 70 60.
    • Jaká je splatnost vyúčtování služeb?
      Standardní splatnost vyúčtování je nastavena nejčastěji na 10-12 dnů od vystavení vyúčtování. Datum splatnosti znamená, že v tento den již mají být peníze na našem účtu. Úhrady faktury proto provádějte raději o 3 až 5 dnů dříve před datem splatnosti.
    • Provedl jsem platbu se špatným nebo žádným VS, co mám dělat?
      Kontaktujte prosím naše centrum péče o zákazníka a mějte připravený ústřižek složenky, či výpis z účtu, abychom mohli zkontrolovat údaje, pod kterými jste platbu provedl a na našem účtu jí dohledat. Nejlepší je volat přibližně 3 pracovní dny po odeslání platby – to už by měla být platba připsána na našem účtu.
    • Chtěl(a) bych platit své vyúčtování automaticky ze svého bankovního účtu. Jak si mám zavést inkaso?
      V případě, že chcete využívat platby přímým inkasem z účtu, je třeba nejprve zajistit povolení inkasa u Vaší banky pro číslo účtu 4466334/0100 - KB. Informaci o založení souhlasu s inkasem prosím sdělte také nám a to prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, nebo nám zavolejte na kontaktní číslo 800 80 70 60.
    • Chtěla(a) bych platit své vyúčtování automaticky ze svého bankovního účtu trvalým příkazem. Jak postupovat, když mi chodí každý měsíc faktury?
      Ve své faktuře najdete číslo trvalého variabilního symbolu, který použijte při nastavení trvalého příkazu ve Vaší bance či elektronickém bankovnictví. Čísla účtu pro odesílání plateb jsou 4466334/2700 UCB, případně 4466334/0100 - KB.
    • Jak mohu zaplatit své vyúčtování plateb?
      Možností je mnoho. Nejlepší je to bez starostí trvalým příkazem, nebo inkasem přímo z Vašeho účtu. Pokud Vám to nevyhovuje, můžete platit také bankovním převodem, složenkou, nebo na jakémkoli z téměř 5 800 prodejních míst SAZKA po celé ČR (vyjma poboček České pošty)“.
      Přehled platebních metod
    • Pokud potřebuji na svém vyúčtování více informací, na koho se mám obrátit?
      Dáváme si záležet na tom, aby bylo naše vyúčtování přehledné a pro zákazníky dostatečně informativní. Pokud Vám v něm něco chybí, napište nám svůj požadavek na email: info@libli.cz. Všechny informace na vyúčtování určitě nedostaneme, ale například kde máte umístěnou konkrétní internetovou přípojku Vám na Vaši žádost do vyúčtování rádi umístíme.