Sleva 50 % na půl roku na Noridc 5G internet a Nordic TV při zadání promo kódu „vanoce“ v objednávce. Více na 5gvevzduchu.cz

My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Mobilní internet
    • Do kdy obdržím objednávku nové služby?
      Kurýr MUFF Vaši objednávku doveze zpravidla do 3 pracovních dnů a bude Vám volat na uvedený kontaktní telefon. Určitě mějte po ruce průkaz totožnosti a částku odpovídající objednávce.
    • Na jaké síti funguje služba?
      Mobilní internet poskytujeme na LTE síti O2.
    • Bude mi SIM fungovat v tabletu?
      Pokud máte tablet podporující 4G/LTE, stačí povolit datový roaming a APN (přístupový bod) nastavit na „internet“. Poté vypnout a zapnout zařízení. Pokud nemáte tablet podporující 4G/LTE, nebude bohužel služba fungovat.
    • Chci využívat pouze datovou SIM ve svém telefonu. Co pro to mám udělat?
      V nastavení Vašeho zařízení je potřeba mít povolen datový roaming a nastavit přístupový bod APN na „internet“. Poté vypnout a zapnout telefon.
    • Kde zjistím objem dat, který mi zbývá?
      Při připojení přímo přes zařízení zadejte do webového prohlížeče muj.nordictelecom.cz/oneup
    • Bude mi fungovat internet po vyčerpání FUP limitu?
      Po vyčerpání aktuálního FUP limitu dojde k zablokování služby. Automaticky budete přesměrování na stránky muj.nordictelecom.cz/oneup, kde je možné dokoupit datový balíček. Pokud si jej nezakoupíte, zůstane služba blokovaná do konce Vašeho zúčtovacího období.
    • Bude mi internet fungovat v zahraničí?
      Služba podporuje pouze národní roaming. V zahraničí tedy fungovat nebude.
    • Jak mohu hradit vyúčtování?
      Je jen na Vás, jakou metodu si zvolíte. Nabízíme následující možnosti úhrady vyúčtování:


      • SLOŽENKA
        Složenku obdržíte společně s fakturou, kde také naleznete datum splatnosti

      • BANKOVNÍ PŘEVOD
        Platby provádějte ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700. Vždy je nutné uvést správný specifický a variabilní symbol dle Vašeho vyúčtování.

      • INKASO
        Pro aktivaci stačí zavést svolení k inkasu ve Vaší bance (číslo našeho účtu 2107066973/2700), specifický symbol najdete na vyúčtování, variabilní symbol se v tomto případě neuvádí.

        Pro nastavení konkrétní platební metody kontaktujte Zákaznickou linku.

    • Mohu si nastavit trvalý příkaz na uhrazení vyúčtování?
      Tento způsob úhrady nedoporučujeme. Pro správné připsání platby k Vašemu zákaznickému účtu je nutné zadat vždy odpovídající variabilní symbol. Ten se každý měsíc mění (jedná se o číslo faktury).
    • Nechci platit za zasílání tištěného vyúčtování.
      Zdarma Vám můžeme zasílat vyúčtování prostřednictvím e-mailu nebo si jej můžete stáhnout v Samoobsluze.
    • Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti?
      V případě uhrazení po datu splatnosti, je možné, že dojde k vystavení zpoplatněné upomínky (dle ceníku služeb) a následně i blokaci služeb.
    • Co dělat, když mi nepřijde vyúčtování?
      Vyúčtování najdete v Samoobsluze. Popřípadě se obraťte na Zákaznickou linku, kde můžete žádat o zaslání opisu vyúčtování na Váš e-mail (zdarma) nebo o zaslání v tištěné podobě (zpoplatněno dle ceníku služeb).
    • Kdy mám nárok na reklamaci přístroje?
      Na přístroje, které poskytujeme, je standardní záruka 24 měsíců od zakoupení. Ale je nutné, aby nebyl využíván v rozporu se záručními podmínkami. Před samotným zasláním přístroje na reklamaci nás nejdříve kontaktujte na lince Technické podpory, abychom vyloučili možnost odstranění závady telefonicky
    • Kam zaslat přístroj na reklamaci?
      Přístroj společně s reklamačním protokolem (ke stažení zde) se zasílá na adresu:

      Centrální sklad Nordic Telecom – PJ Expedis

      Františka Vítězslava Veselého

      areál Pragorent - hala č.  VS 32

      193 00 Praha 9 - Horní Počernice.


      Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od obdržení přístroje.
    • Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?
      Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší Zákaznické lince. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.


      Dále je možné podat reklamaci prostřednictvím e-mailu: info@nordictelecom.cz.


      Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte, prosím, kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na adresu:


      Zákaznické centrum Nordic Telecom

      Jihlavská 1558/21

      140 00 Praha 4 - Michle.

      Upozorňujeme, že reklamace vyúčtování nemá odkladný účinek na povinnost uhradit vyúčtování ke dni splatnosti.
    • Co mám dělat, pokud nesouhlasím s vyřízením reklamace?
      V případě Vaší nespokojenosti s vyřízením reklamace je možné se obrátit na našeho ombudsmana, který situaci znova podrobně prověří. O výsledku budete informováni nejpozději do 30 dnů, obvykle ale v kratší době.


      Našeho ombudsmana můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu:
      ombudsman@nordictelecom.cz
      nebo písemně:


      Michaela Hájková

      Ombudsman Nordic Telecom s.r.o.

      Jihlavská 1558/21

      140 00 Praha - Michle
    • Jak mohu odstoupit od smlouvy?
      Nejdříve nám zavolejte na Zákaznickou linku, abychom Vám mohli poradit, jak postupovat.


      Pokud jste službu zakoupili přes naše internetové stránky nebo telefon, máte k dispozici 14denní zákonnou lhůtu na odstoupení od data aktivace služby. Po tuto dobu je možné službu vrátit bez poplatků a budeme Vám účtovat pouze dobu využívání služby.


      Pro odstoupení ve 14denní zákonné lhůtě vyplňte Formulář pro odstoupení (ke stažení zde) a zašlete ho spolu se zařízením / SIM kartou a veškerým příslušenstvím, které bylo součástí smlouvy, na adresu:


      Centrální sklad Nordic Telecom – PJ Expedis
      Františka Vítězslava Veselého
      areál Pragorent - hala č.  VS 32
      193 00 Praha 9 - Horní Počernice.


      Vše odešlete v nepoškozeném stavu a v původním balení.