Sleva 50 % na půl roku na Noridc 5G internet a Nordic TV při zadání promo kódu „vanoce“ v objednávce. Více na 5gvevzduchu.cz

My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Mobilní volání
    • Dokdy obdržím objednávku nové služby?
      Kurýr MUFF Vaši objednávku doveze zpravidla do 3 pracovních dnů a bude Vám volat na uvedený kontaktní telefon. Určitě mějte po ruce průkaz totožnosti a částku odpovídající objednávce.
    • Chci dále používat své telefonní číslo. Je to možné?
      Ano, je to možné. K přenosu dojde nejdéle do 10 dní od nahlášení platného čísla ČVOP na Zákaznické lince.
    • Co potřebuji k přenosu telefonního čísla?
      V případě, že chcete přenést mobilní číslo, potřebujeme:


      • jméno současného operátora

      • telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést

      • číslo výpovědi u vašeho současného operátora (ČVOP)

    • Co je kód ČVOP?
      ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) je čtrnáctimístný identifikátor výpovědi. Váš současný operátor Vám ho sdělí na základě platně podané výpovědi. ČVOP slouží k autorizaci přenosu mobilního telefonního čísla. Čísla lze přenést z/do jakékoli mobilní sítě v ČR, včetně virtuálních operátorů.
    • Jak přenos telefonního čísla probíhá?
      Uzavřeme s Vámi smlouvu a přijmeme žádost o přenos čísla. Jakmile nám předáte platný přenosový kód ČVOP (platnost tohoto kódu určuje Váš současný operátor), odešleme dosavadnímu operátorovi objednávku na přenesení čísla. Přenos čísla trvá do 10 dní, pokud si nebudete přát nastavit datum na pozdější termín. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než 3 hodiny
    • Jakým způsobem mohu aktivovat službu s novým telefonním číslem?
      Pro aktivaci služby můžete zavolat na naši Zákaznickou linku nebo jednoduše počkejte, služba se automaticky aktivuje do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky
    • Co je to limit služeb?
      Limit, který Vám pomáhá držet výdaje u hlasových služeb pod kontrolou. Je to částka, kterou můžete provolat nad rámec tarifu a volných minut. Tento limit je možné i navýšit, proto pro více informací kontaktujte Zákaznickou linku.
    • Na jaké síti služba funguje?
      Služby poskytujeme na síti T-Mobile.
    • Mohu službu využívat v zahraničí?
      Ano, stačí mít aktivní roaming. Lze ho aktivovat na Zákaznické lince.
    • Mám u služby aktivní hlasovou schránku?
      U nových služeb je nastaven registr zmeškaných hovorů. Hlasovou schránku můžete aktivovat na Zákaznické lince.
    • Jak zjistím potřebnou velikost SIM karty pro moje zařízení?
      SIM kartu, kterou jsme Vám zaslali, je možné využívat ve 3 velikostech (mini, micro, nano). Stačí „vyloupnout“ požadovanou velikost z plastové kartičky a vložit do zařízení.
    • Jak mohu hradit vyúčtování?
      Je jen na Vás, jakou metodu si zvolíte. Nabízíme následující možnosti úhrady vyúčtování:


      • SLOŽENKA
        Složenku obdržíte společně s fakturou, kde také naleznete datum splatnosti

      • BANKOVNÍ PŘEVOD
        Platby provádějte ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700. Vždy je nutné uvést správný specifický a variabilní symbol dle Vašeho vyúčtování.

      • INKASO
        Pro aktivaci stačí zavést svolení k inkasu ve Vaší bance (číslo našeho účtu 2107066973/2700), specifický symbol najdete na vyúčtování, variabilní symbol se v tomto případě neuvádí.

        Pro nastavení konkrétní platební metody kontaktujte Zákaznickou linku.

    • Mohu si nastavit trvalý příkaz na uhrazení vyúčtování?
      Tento způsob úhrady nedoporučujeme. Pro správné připsání platby k Vašemu zákaznickému účtu je nutné zadat vždy odpovídající variabilní symbol. Ten se každý měsíc mění (jedná se o číslo faktury).
    • Nechci platit za zasílání tištěného vyúčtování.
      Zdarma Vám můžeme zasílat vyúčtování prostřednictvím e-mailu nebo si jej můžete stáhnout v Samoobsluze.
    • Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti?
      V případě uhrazení po datu splatnosti, je možné, že dojde k vystavení zpoplatněné upomínky (dle ceníku služeb) a následně i blokaci služeb.
    • Co dělat, když mi nepřijde vyúčtování?
      Vyúčtování najdete v Samoobsluze. Popřípadě se obraťte na Zákaznickou linku, kde můžete žádat o zaslání opisu vyúčtování na Váš e-mail (zdarma) nebo o zaslání v tištěné podobě (zpoplatněno dle ceníku služeb).
    • Kdy mám nárok na reklamaci SIM karty?
      Na SIM karty, které poskytujeme, je standardní záruka 24 měsíců od zakoupení. Je ale nutné, aby nebyla využívána v rozporu se záručními podmínkami. Před samotným zasláním SIM karty na reklamaci nás nejdříve kontaktujte na lince Technické podpory, abychom vyloučili možnost odstranění závady telefonicky.
    • Kam zaslat SIM kartu na reklamaci?
      SIM karta společně s reklamačním protokolem (ke stažení zde) se zasílá na adresu:

      Centrální sklad Nordic Telecom – PJ Expedis

      Františka Vítězslava Veselého

      areál Pragorent - hala č.  VS 32

      193 00 Praha 9 - Horní Počernice.


      Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od obdržení SIM karty.
    • Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?
      Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší Zákaznické lince. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.


      Dále je možné podat reklamaci prostřednictvím e-mailu: info@nordictelecom.cz.


      Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte, prosím, kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na adresu:


      Zákaznické centrum Nordic Telecom

      Jihlavská 1558/21

      140 00 Praha 4 - Michle.

      Upozorňujeme, že reklamace vyúčtování nemá odkladný účinek na povinnost uhradit vyúčtování ke dni splatnosti.
    • Co mám dělat, pokud nesouhlasím s vyřízením reklamace?
      V případě Vaší nespokojenosti s vyřízením reklamace je možné se obrátit na našeho ombudsmana, který situaci znova podrobně prověří. O výsledku budete informováni nejpozději do 30 dnů, obvykle ale v kratší době.


      Našeho ombudsmana můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu:
      ombudsman@nordictelecom.cz
      nebo písemně:


      Michaela Hájková

      Ombudsman Nordic Telecom s.r.o.

      Jihlavská 1558/21

      140 00 Praha – Michle
    • Jak mohu odstoupit od smlouvy?
      Nejdříve nám zavolejte na , abychom Vám mohli poradit, jak postupovat.


      Pokud jste službu zakoupili přes naše internetové stránky nebo telefon, máte k dispozici 14denní zákonnou lhůtu na odstoupení od data aktivace služby. Po tuto dobu je možné službu vrátit bez poplatků a budeme Vám účtovat pouze dobu využívání služby.


      Pro odstoupení ve 14denní zákonné lhůtě vyplňte Formulář pro odstoupení
      (ke stažení zde) a zašlete ho spolu se SIM kartou a veškerým příslušenstvím, které bylo součástí smlouvy, na adresu:


      Centrální sklad Nordic Telecom – PJ Expedis
      Františka Vítězslava Veselého
      areál Pragorent - hala č.  VS 32
      193 00 Praha 9 - Horní Počernice.


      Vše odešlete v nepoškozeném stavu a v původním balení.