My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Mobilní volání
    • Dokdy obdržím objednávku nové služby?
      Kurýr MUFF Vaši objednávku doveze zpravidla do 3 pracovních dnů a bude Vám volat na uvedený kontaktní telefon.

      Určitě mějte po ruce průkaz totožnosti a částku odpovídající objednávce.
    • Chci dále používat své telefonní číslo. Je to možné?
      Ano, je to možné. K přenosu dojde do 4 pracovních dnů od nahlášení platného čísla ČVOP na Zákaznické lince.
    • Co potřebuji k přenosu telefonního čísla?
      V případě, že chcete přenést mobilní číslo, potřebujeme:


      • jméno současného operátora

      • telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést

      • číslo výpovědi u vašeho současného operátora (ČVOP)

      • ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) je čtrnáctimístný identifikátor výpovědi a váš současný operátor vám ho sdělí na základě platně podané výpovědi. ČVOP slouží k autorizaci přenosu mobilního telefonního čísla. Čísla lze přenést z/do jakékoli mobilní sítě v ČR, včetně virtuálních operátorů.

    • Jak přenos telefonního čísla probíhá?
      Uzavřeme s vámi smlouvu a přijmeme žádost o přenos čísla. Jakmile nám předáte platný přenosový kód ČVOP (platnost tohoto kódu určuje váš současný operátor), odešleme opouštěnému operátorovi objednávku na přenesení čísla. Přenos čísla trvá 4 pracovní dny, pokud si nebudete přát nastavit datum na pozdější termín. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než 3 hodiny.
    • Jakým způsobem můžu aktivovat službu s novým telefonním číslem?
      Pro aktivaci služby můžete zavolat na naši Zákaznickou linku nebo jednoduše počkejte, služba se automaticky aktivuje do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky.
    • Co je to limit služeb?
      Limit, který Vám pomáhá držet výdaje u hlasových služeb pod kontrolou. Je to částka, kterou můžete provolat nad rámec tarifu a volných minut a je možné ho navýšit.
    • Na jaké síti služba funguje?
      Služby poskytujeme na síti T-Mobile.
    • Mohu službu využívat v zahraničí?
      Ano, stačí mít aktivní roaming. Ten lze aktivovat na Zákaznické lince.
    • Mám u služby aktivní hlasovou schránku?
      U nových služeb je nastaven registr zmeškaných hovorů. Hlasovou schránku můžete aktivovat na Zákaznické lince.
    • Jak zjistím potřebnou velikost SIM karty pro moje zařízení?
      SIM kartu, kterou jsme Vám zaslali, je možné využívat ve 3 velikostech (mini, mikro, nano). Stačí ji „vyloupnout“ z rámečku a vložit do zařízení.
    • Jak mohu hradit vyúčtování?
      Je jen na Vás, jakou metodu si zvolíte. Nabízíme následující možnosti úhrady vyúčtování:


      • Inkaso – ve Vaší bance stačí nastavit svolení k inkasu ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700.

      • Složenka.

      • Bankovní převod – je nutné uvést správný specifický a variabilní symbol, dle Vašeho vyúčtování. Bankovní převod proveďte ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700.

    • Mohu si nastavit trvalý příkaz na uhrazení vyúčtování?
      Tento způsob úhrady nenabízíme. Pro správné připsání platby k Vašemu zákaznickému účtu je nutné zadat vždy odpovídající variabilní symbol. Ten se každý měsíc mění (jedná se o číslo faktury).
    • Nechci platit za zasílání tištěného vyúčtování.
      Zdarma Vám můžeme zasílat vyúčtování prostřednictvím e-mailu nebo si jej můžete stáhnout v Samoobsluze.
    • Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti?
      V případě uhrazení vyúčtování po datu splatnosti, je možné, že dojde k vystavení zpoplatněné upomínky (dle ceníku služeb) a následně i blokaci služeb.
    • Co dělat, když mi nepřijde vyúčtování?
      Vyúčtování můžete najít v Samoobsluze. Nebo nás můžete kontaktovat na Zákaznické lince, kde Vám můžeme zaslat opis vyúčtování na Váš e-mail zdarma, nebo v tištěné podobě (zpoplatněno dle ceníku služeb).
    • Kdy mám nárok na reklamaci přístroje?
      Na přístroje, které poskytujeme, je standardní záruka 24 měsíců od zakoupení. Ale je nutné, aby nebyl využíván v rozporu se záručními podmínkami.

      Před samotným zasláním přístroje na reklamaci nás nejdříve kontaktujte, abychom vyloučili případy, kdy lze závadu vyřešit telefonicky.
    • Kam zaslat přístroj na reklamaci?
      Přístroj, společně s reklamačním protokolem (ke stažení zde), se zasílá na adresu:

      Nordic Telecom s.r.o.
      Servisní oddělení
      U Továren 256/14
      102 00 Praha 10

      Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od obdržení přístroje.
    • Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?
      Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší Zákaznické lince. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.

      Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte, prosím, kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na jednu z našich kontaktních adres:

      Nordic Telecom s.r.o.
      Českomoravská 2408/1a
      190 00 Praha 9

      Zákaznické centrum Nordic Telecom
      P.O.BOX 116
      130 11 Praha 3

      Jen upozorníme, že reklamace vyúčtování nemá odkladný vliv na včasnou úhradu vyúčtování.
    • Co mám dělat, pokud nesouhlasím s vyřízením reklamace?
      V případě Vaší nespokojenosti s vyřízením reklamace je možné se obrátit na našeho ombudsmana, který situaci znova podrobně prověří. O výsledku budete informováni nejpozději do 30 dnů, obvykle ale v kratší době.

      Našeho ombudsmana můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu: ombudsman@nordictelecom.cz

      nebo písemně:

      Michaela Hájková
      Ombudsman Nordic Telecom s.r.o.
      Českomoravská 2408/1a
      190 00 Praha 9
    • Jak mohu odstoupit od smlouvy?
      Nejdříve nám zavolejte na Zákaznickou linku, abychom Vám mohli poradit, jak postupovat.

      Pokud jste službu zakoupili přes naše internetové stránky nebo telefon, máte k dispozici 14denní zákonnou lhůtu na odstoupení od data aktivace služby. Po tuto dobu je možné službu vrátit bez poplatků a budeme Vám účtovat pouze dobu využívání služby.

      Pro odstoupení ve 14denní zákonné lhůtě vyplňte Formulář pro odstoupení a zašlete ho spolu se zařízením / SIM kartou a veškerým příslušenstvím, které bylo součástí smlouvy, na adresu:

      Nordic Telecom s.r.o.
      U Továren 256/14
      102 00 Praha 10

      Vše odešlete v nepoškozeném stavu a v původním balení.
Mám zájem o službu:
5G pevný internet
Nordic TV
Pevná linka
Mobilní volání
Mobilní internet
Pevný internet DSL
Nechte nám na sebe telefon:
Zavolejte mi