My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Nordic TV
    • Kde mohu službu Nordic TV objednat?
      Službu Nordic TV můžete objednat ZDE.
    • Je opravdu služba Nordic TV bez závazku?
      Ano, služba je skutečně bez závazku. Jsme si vědomi kvality našich služeb a servisu a proto věříme, že naši klienti s námi zůstávají právě kvůli nim a nikoliv proto, že je smluvně uvážeme. Nevěříme na diktování a neprůhledné závazky.
    • Jak si aktivuji službu?
      Službu Nordic TV si můžete aktivovat na stránce produktu IPTV. Po dokončení objednávky Vám e-mailem přijde párovací kód. Po převzetí zařízení (set-top box) a jeho zapojení, budete automaticky vyzváni k jeho zadání. Po zadání kódu je již služba aktivní a můžete ji začít využívat naplno.
      Jednoduchý návod naleznete ZDE.
    • Kdy mohu službu začít využívat?
      Po převzetí zařízení (set-top box) a jeho zapojení zadáte párovací kód, který Vám přišel po dokončení objednávky e-mailem. Následně můžete službu nerušeně používat. Aktivace není složitá, držíme se našeho hesla: Jednoduše, po svém.
      Více informací o instalaci naleznete zde.
    • Jaké jsou dostupné tarify a tematické balíčky?
      Nabízíme dva hlavní základní programové tarify – Nordic TV 80+ a Nordic TV 120+. Tarify se liší počtem kanálů a cenou. K tarifům si zákazníci mohou vybrat různé tematické balíčky jako balíček Kido, Sport, Lingua a Filmy. Balíčky obsahují nejsledovanější programy a každý zákazník si může vybrat, jaká tematika ho zajímá. Balíčky lze samozřejmě měnit. Změna proběhne v následujícím zúčtovacím období. Kompletní nabídku naleznete ZDE.
    • Jak mohu provést změnu tarifu u služby Nordic TV a kdy změna nastane?
      Požadavek na změnu tarifu můžete zadat kdykoliv přes Nordic Samoobsluhu. Změnu na tarif Nordic TV 120+ Vám umožníme ihned, abyste mohli sledovat rozšířenou nabídku pořadů. Změna tarifu na Nordic TV 80+ bude provedena na začátku nového zúčtovacího období. Můžete tak využít Vaši stávající rozšířenou nabídku až do konce. O změně budete informováni pomocí SMS.
    • Jak si mohu dokoupit doplňkové balíčky u služby Nordic TV a kdy změna nastane?
      Požadavek na aktivaci některého z doplňkových balíčků můžete zadat kdykoliv přes Nordic Samoobsluhu. Aktivace proběhne ihned, cena balíčku se Vám přičte do následující faktury. Balíček má měsíční platnost a automaticky se obnovuje.
    • Co znamená, že se můžu dívat na 4 zařízení současně?
      Službu můžete využívat na svých mobilech, tabletech, počítačích nebo Smart TV, které máte v domácnosti. Pro zprovoznění si stačí stáhnout aplikaci Nordic TV nebo se přihlásit přes webové rozhraní Nordic TV, které naleznete na tv.nordictv.cz. Následně po zadání přihlašovacích údajů, které jsme Vám zaslali do e-mailu, můžete sledovat televizi až na 4 zařízeních současně.
    • Jak mohu službu aktivovat na dalším zařízení – počítač, telefon?
      Jednoduše, na našich stránkách se přihlásíte do Nordic TV, pomocí Vašich přihlašovacích údajů. Po přihlášení můžete měnit počet registrovaných zařízení nebo sledovat Nordic TV online. Přihlašovací údaje Vám byly zaslány e-mailem a najdete je i v Nordic Samoobsluze.
    • Musím ke službě vlastnit „chytrou“ televizi?
      Pro využívání služby nemusíte vlastnit chytrou televizi. Stačí, když máte internetové připojení v dostatečné rychlosti (nejméně 5 Mb/s) a koupený set-top box, který si vyberete v rámci své objednávky. Následně jednoduše propojíte svoji stávající televizi s daným zařízením a můžete využívat všechny chytré funkce, které naše služba nabízí. Samotná instalace trvá přibližně 5-10 minut a zvládne ji i člověk bez zkušenosti se zapojením podobných zařízení.
    • Mohu si nahrát film?
      Nahrávání pořadů, filmů i seriálů je samozřejmě umožněno. Aktuálně si můžete nahrát až 20 hodin jakéhokoliv obsahu po dobu až 1 měsíce.
      Jednoduchý návod naleznete ZDE.
    • Mohu sledovat vysílání zpětně?
      Ano, můžete se podívat na nabídku až 7 dní zpětně.
      Jednoduchý návod naleznete ZDE.
    • Mohu službu využívat v zahraničí?
      Ano, od dubna 2018 můžete službu využívat v celé Evropské unii. V případě, že chcete službu využívat v zahraničí, mějte na vědomí, že byste měli mít dostatečně rychlé připojení nejméně 5 Mb/s. Pomalejší připojení by mohlo mít dopad na kvalitu služby.
    • Pokud chci využívat službu musím mít internet od Nordic Telecom?
      Ne, službu Nordic TV můžete využívat na jakémkoli internetovém připojení, nezávisle na Vašem internetovém poskytovateli. Pouze, prosím, ověřte, že máte dostatečně rychlé připojení, nejméně 5 Mb/s. Pomalejší připojení by mohlo mít dopad na kvalitu služby.
    • Jakým způsobem mohu hradit objednávku služby Nordic TV a její následné vyúčtování?
      Je to jednoduché, v rámci objednávky si můžete vybrat, jestli platbu za zařízení (set-top box) provedete online nebo dobírkou přes dopravce. Následně po převzetí zařízení Vám bude služba aktivována. Faktury Vám budou chodit zpětně, za každý předcházející měsíc, tak jak jste například zvyklý, pokud platíte za svůj mobilní telefon nebo internetové připojení.

      Možná forma úhrady vyúčtování:


      • On-line v Nordic Samoobsluze platební kartou.

      • Inkaso – ve Vaší bance stačí nastavit svolení k inkasu ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700.

      • Bankovní převod – je nutné uvést správný specifický nebo variabilní symbol, dle Vašeho vyúčtování. Bankovní převod proveďte ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700.

    • Co dělat, když zapomenu heslo do rozhraní Nordic TV?
      Jde to jednoduše. Zapomenuté heslo do rozhraní Nordic TV naleznete a můžete si ho i změnit po přihlášení do Nordic Samoobsluhy.
    • Služba Nordic TV funguje zpomaleně, čím to může být?
      Pro použití ve Vaší televizi přes set-top box je doporučovaná rychlost připojení nejméně 5 Mb/s. Pokud máte set-top box zapojený přes Wi-Fi, je možné, že máte přetíženou domácí síť, a proto jej zkuste zapojit přes kabel. V případě, že problémy i nadále přetrvávají, kontaktujte naši Zákaznickou linku, kde Vám rádi poradíme.
    • Služba Nordic TV mi nefunguje, co mám dělat?
      Pokud Vám služba nefunguje, zkontrolujte Vaše internetové připojení. Nejprve zkuste restartovat Vaši domácí síť (Wi-Fi router, Wi-Fi modem), následně zkuste restartovat i set-top box. Pokud máte set-top box zapojený přes Wi-Fi, zkuste jej zapojit přes kabel. V případě, že Vaše problémy i nadále přetrvávají obraťte se na naši Technickou podporu, kde Vám rádi pomůžeme.
Mám zájem o službu:
5G pevný internet
Nordic TV
Pevná linka
Mobilní volání
Mobilní internet
Pevný internet DSL
Nechte nám na sebe telefon:
Zavolejte mi