Sleva 50 % na čtvrt roku na 5G internet a Nordic TV při zadání promo kódu „volnost“ v objednávce. Více na 5gvevzduchu.cz

My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Pevná linka
    • Dokdy obdržím objednávku nové služby?
      Kurýr MUFF Vaši objednávku doveze zpravidla do 3 pracovních dnů a bude Vám volat na uvedený kontaktní telefon. Určitě mějte po ruce průkaz totožnosti a částku odpovídající objednávce.
    • Chci nadále používat své telefonní číslo. Je to možné?
      Ano, je to možné. Přenos pevného čísla bude zahájen od chvíle doručení formuláře pro přenos (CAF) a bude dokončen nejdéle do 10 dní.
    • Co potřebuji k přenosu telefonního čísla?
      V případě, že chcete přenést pevné číslo, potřebujeme:

      • jméno současného operátora

      • telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést

      • referenční číslo (vaše zákaznické číslo u stávajícího operátora)

      • současnou instalační adresu
    • Jak přenos telefonního čísla probíhá?
      Po uzavření smlouvy Vám zašleme na danou adresu formulář pro přenos čísla CAF. Formulář vyplňte, podepište a zašlete na adresu Nordic Telecom s.r.o., Jihlavská 1558/21, 140 00 Praha 4 - Michle. 


      Vaše původní telefonní číslo se nejdříve musí přenést od Vašeho původního operátora do naší sítě. Od chvíle doručení formuláře pro přenos (CAF) bude zahájen přenos čísla, který bude dokončen nejdéle do 10 dní. Služba se aktivuje v okamžiku přenesení čísla. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než 3 hodiny.
    • Jakým způsobem mohu aktivovat pevnou linku s novým telefonním číslem?
      K aktivaci služby dojde automaticky nejpozději do 24 hodin po prvním zapnutí telefonního přístroje s vloženou SIM kartou. Nebude-li služba aktivována touto cestou, dojde k aktivaci do 3 dnů od převzetí zásilky.
    • Mohu si vzít pevnou linku na chatu nebo jiné místo, mimo své bydliště?
      Pevná linka je vázaná na instalační adresu, která byla nahlášena při zřizování služby. Není možné ji využívat na jiné adrese. Instalační adresa je předávána IZS (Integrovanému záchrannému systému). To znamená, že pokud budete z Vašeho čísla volat například linku 112, operátor již bude vědět, kde se nacházíte a může tak vyslat pomoc ihned. Pro změnu instalační adresy kontaktujte Zákaznickou linku.
    • Co je to limit služeb?
      Limit, který Vám pomáhá držet výdaje u hlasových služeb pod kontrolou. Je to částka, kterou můžete provolat nad rámec tarifu a volných minut. Tento limit je možné i navýšit, proto pro více informací kontaktujte Zákaznickou linku.
    • Jak mohu hradit vyúčtování?
      Je jen na Vás, jakou metodu si zvolíte, nabízíme následující možnosti úhrady vyúčtování:


      • SLOŽENKA
        Složenku obdržíte společně s fakturou, kde také naleznete datum splatnosti

      • BANKOVNÍ PŘEVOD
        Platby provádějte ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700. Vždy je nutné uvést správný specifický a variabilní symbol dle Vašeho vyúčtování.

      • INKASO
        Pro aktivaci stačí zavést svolení k inkasu ve Vaší bance (číslo našeho účtu 2107066973/2700), specifický symbol najdete na vyúčtování, variabilní symbol se v tomto případě neuvádí.

        Pro nastavení konkrétní platební metody kontaktujte Zákaznickou linku.

    • Mohu si nastavit trvalý příkaz na uhrazení vyúčtování?
      Tento způsob úhrady nedoporučujeme. Pro správné připsání platby k Vašemu zákaznickému účtu je nutné zadat vždy odpovídající variabilní symbol. Ten se každý měsíc mění (jedná se o číslo faktury).
    • Nechci platit za zasílání tištěného vyúčtování.
      Zdarma Vám můžeme zasílat vyúčtování prostřednictvím e-mailu nebo si jej můžete stáhnout v Samoobsluze.
    • Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti?
      V případě uhrazení po datu splatnosti, je možné, že dojde k vystavení zpoplatněné upomínky (dle ceníku služeb) a následně i blokaci služeb.
    • Co dělat, když mi nepřijde vyúčtování?
      Vyúčtování najdete v Samoobsluze. Popřípadě se obraťte na Zákaznickou linku, kde můžete žádat o zaslání opisu vyúčtování na Váš e-mail (zdarma) nebo o zaslání v tištěné podobě (zpoplatněno dle ceníku služeb).
    • Kdy mám nárok na reklamaci přístroje?
      Na přístroje, které poskytujeme, je standardní záruka 24 měsíců od zakoupení. Ale je nutné, aby nebyl využíván v rozporu se záručními podmínkami. Před samotným zasláním přístroje na reklamaci nás nejdříve kontaktujte na lince Technické podpory, abychom vyloučili možnost odstranění závady telefonicky.
    • Kam zaslat přístroj na reklamaci?
      Přístroj společně s reklamačním protokolem (ke stažení zde) se zasílá na adresu:

      Centrální sklad Nordic Telecom – PJ Expedis

      Františka Vítězslava Veselého

      areál Pragorent - hala č.  VS 32

      193 00 Praha 9 - Horní Počernice.


      Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od obdržení přístroje.
    • Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?
      Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší Zákaznické lince. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.


      Dále je možné podat reklamaci prostřednictvím e-mailu: info@nordictelecom.cz.


      Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte, prosím, kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na adresu:


      Zákaznické centrum Nordic Telecom

      Jihlavská 1558/21

      140 00 Praha 4 - Michle.

      Upozorňujeme, že reklamace vyúčtování nemá odkladný účinek na povinnost uhradit vyúčtování ke dni splatnosti.
    • Co mám dělat, pokud nesouhlasím s vyřízením reklamace?
      V případě Vaší nespokojenosti s vyřízením reklamace je možné se obrátit na našeho ombudsmana, který situaci znova podrobně prověří. O výsledku budete informováni nejpozději do 30 dnů, obvykle ale v kratší době.


      Našeho ombudsmana můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu:
      ombudsman@nordictelecom.cz
      nebo písemně:


      Michaela Hájková

      Ombudsman Nordic Telecom s.r.o.

      Jihlavská 1558/21

      140 00 Praha – Michle
    • Jak mohu odstoupit od smlouvy?
      Nejdříve nám zavolejte na Zákaznickou linku, abychom Vám mohli poradit, jak postupovat.


      Pokud jste službu zakoupili přes naše internetové stránky nebo telefon, máte k dispozici 14denní zákonnou lhůtu na odstoupení od data aktivace služby. Po tuto dobu je možné službu vrátit bez poplatků a budeme Vám účtovat pouze dobu využívání služby.


      Pro odstoupení ve 14denní zákonné lhůtě vyplňte Formulář pro odstoupení (ke stažení zde) a zašlete ho spolu se zařízením / SIM kartou a veškerým příslušenstvím, které bylo součástí smlouvy, na adresu:


      Centrální sklad Nordic Telecom – PJ Expedis
      Františka Vítězslava Veselého
      areál Pragorent - hala č.  VS 32
      193 00 Praha 9 - Horní Počernice.


      Vše odešlete v nepoškozeném stavu a v původním balení.