My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Pevná linka
    • Do kdy obdržím objednávku nové služby?
      Kurýr MUFF Vaši objednávku doveze zpravidla do 3 pracovních dnů a bude Vám volat na uvedený kontaktní telefon.

      Určitě mějte po ruce průkaz totožnosti a částku odpovídající objednávce.
    • Chci dále používat své telefonní číslo. Je to možné?
      Ano, je to možné. Přenos pevného čísla bude zahájen od chvíle doručení formuláře pro přenos (CAF) a bude dokončen do 4 pracovních dnů od ukončení služby u stávajícího poskytovatele.
    • Co potřebuji k přenosu telefonního čísla?
      V případě, že chcete přenést pevné číslo, potřebujeme:


      • jméno současného operátora

      • telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést

      • referenční číslo (vaše zákaznické číslo u stávajícího operátora)

      • vaše údaje (uvedené na současné smlouvě)

      • současnou instalační adresu

      • u fyzické osoby: trvalé bydliště, číslo občanského průkazu, rodné číslo

      • u fyzické osoby podnikatelé: trvalé bydliště, číslo občanského průkazu, rodné číslo, IČ, místo podnikání

      • u právnické osoby: sídlo firmy, IČ

    • Jak přenos telefonního čísla probíhá?
      Uzavřeme s vámi smlouvu a zašleme vám na vaši adresu formulář pro přenos čísla CAF. Formulář vyplňte, podepište a zašlete na adresu Nordic Telecom s.r.o., Českomoravská 2408/1a, 190 00 Praha 9. 

      Vaše původní telefonní číslo se nejdříve musí přenést od vašeho původního operátora do naší sítě. Od chvíle doručení formuláře pro přenos (CAF) bude zahájen přenos čísla, který bude dokončen do 4 pracovních dnů od ukončení služby u stávajícího poskytovatele. Služba se aktivuje v okamžiku přenesení čísla. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než 3 hodiny.
    • Jakým způsobem můžu aktivovat pevnou linku s novým telefonním číslem?
      K aktivaci služby dojde automaticky nejpozději do 24 hodin po prvním zapnutí telefonního přístroje s vloženou SIM kartou. Nebude-li služba aktivována touto cestou, dojde k aktivaci do 3 dnů od převzetí zásilky.
    • Mohu si vzít pevnou linku na chatu nebo jiné místo, mimo své bydliště?
      Pevná linka je vázaná na instalační adresu, která byla zvolena při zřizování služby. Není možné ji využívat na jiné adrese. Instalační adresa je předávána IZS (Integrovanému záchrannému systému), to znamená, že pokud budete z vašeho čísla volat například linku 112, operátor již bude vědět, kde se nacházíte a může tak vyslat pomoc ihned.
    • Co je to limit služeb?
      Limit, který Vám pomáhá držet výdaje u hlasových služeb pod kontrolou. Je to částka, kterou můžete provolat nad rámec tarifu a volných minut a je možné ho navýšit.
    • Jak mohu hradit vyúčtování?
      Je jen na Vás, jakou metodu si zvolíte. Nabízíme následující možnosti úhrady
      vyúčtování:


      • Inkaso – ve Vaší bance stačí nastavit svolení k inkasu ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700.

      • Složenka.

      • Bankovní převod – je nutné uvést správný specifický a variabilní symbol dle Vašeho vyúčtování. Bankovní převod proveďte ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700.

    • Mohu si nastavit trvalý příkaz na uhrazení vyúčtování?
      Tento způsob úhrady nenabízíme. Pro správné připsání platby k Vašemu zákaznickému účtu je nutné zadat vždy odpovídající variabilní symbol. Ten se každý měsíc mění (jedná se o číslo faktury).
    • Nechci platit za zasílání tištěného vyúčtování.
      Zdarma Vám můžeme zasílat vyúčtování prostřednictvím e-mailu nebo si jej můžete stáhnout v Samoobsluze.
    • Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti?
      V případě uhrazení po datu splatnosti, je možné, že dojde k vystavení zpoplatněné upomínky (dle ceníku služeb) a následně i blokaci služeb.
    • Co dělat, když mi nepřijde vyúčtování?
      Vyúčtování můžete najít v Samoobsluze. Nebo nás můžete kontaktovat na Zákaznické lince, kde Vám můžeme zaslat opis vyúčtování na Váš e-mail zdarma, nebo v tištěné podobě (zpoplatněno dle ceníku služeb).
    • Kdy mám nárok na reklamaci přístroje?
      Na přístroje, které poskytujeme, je standardní záruka 24 měsíců od zakoupení. Ale je nutné, aby nebyl využíván v rozporu se záručními podmínkami.

      Před samotným zasláním přístroje na reklamaci nás nejdříve kontaktujte, abychom vyloučili případy, kdy lze závadu vyřešit telefonicky.
    • Kam zaslat přístroj na reklamaci?
      Přístroj, společně s reklamačním protokolem (ke stažení zde), se zasílá na adresu:

      Nordic Telecom s.r.o.
      Servisní oddělení
      U Továren 256/14
      102 00 Praha 10

      Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od obdržení přístroje.
    • Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?
      Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší Zákaznické lince. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.

      Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte, prosím, kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na jednu z našich kontaktních adres:

      Nordic Telecom s.r.o.
      Českomoravská 2408/1a
      190 00 Praha 9

      Zákaznické centrum Nordic Telecom
      P.O.BOX 116
      130 11 Praha 3

      Jen upozorníme, že reklamace vyúčtování nemá odkladný vliv na včasnou úhradu vyúčtování.
    • Co mám dělat, pokud nesouhlasím s vyřízením reklamace?
      V případě Vaší nespokojenosti s vyřízením reklamace je možné se obrátit na našeho ombudsmana, který situaci znova podrobně prověří. O výsledku budete informováni nejpozději do 30 dnů, obvykle ale v kratší době.

      Našeho ombudsmana můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu: ombudsman@nordictelecom.cz

      nebo písemně:

      Michaela Hájková
      Ombudsman Nordic Telecom s.r.o.
      Českomoravská 2408/1a
      190 00 Praha 9
    • Jak mohu odstoupit od smlouvy?
      Nejdříve nám zavolejte na Zákaznickou linku, abychom Vám mohli poradit, jak postupovat.

      Pokud jste službu zakoupili přes naše internetové stránky nebo telefon, máte k dispozici 14denní zákonnou lhůtu na odstoupení od data aktivace služby. Po tuto dobu je možné službu vrátit bez poplatků a budeme Vám účtovat pouze dobu využívání služby.

      Pro odstoupení ve 14denní zákonné lhůtě vyplňte Formulář pro odstoupení a zašlete ho spolu se zařízením / SIM kartou a veškerým příslušenstvím, které bylo součástí smlouvy, na adresu:

      Nordic Telecom s.r.o.
      U Továren 256/14
      102 00 Praha 10

      Vše odešlete v nepoškozeném stavu a v původním balení.
Mám zájem o službu:
5G pevný internet
Nordic TV
Pevná linka
Mobilní volání
Mobilní internet
Pevný internet DSL
Nechte nám na sebe telefon:
Zavolejte mi