My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Pevný internet DSL
    • Dokdy obdržím objednávku nové služby?
      Kurýr MUFF Vaši objednávku doveze zpravidla do 3 pracovních dnů a bude Vám volat na uvedený kontaktní telefon.

      Určitě mějte po ruce průkaz totožnosti a částku odpovídající objednávce.
    • Co potřebuji k převedení pevného internetu?
      V případě, že chcete převést pevný internet k nám, potřebujeme:


      • jméno současného poskytovatele

      • telefonní číslo přípojky

      • servisní číslo (toto číslo získáte na základě podané výpovědi u Vašeho současného poskytovatele)



      Poté stačí již jen provést novou objednávku přes zákaznickou linku.
    • Jak probíhá převedení služby?
      Uzavřeme s Vámi smlouvu a po uplynutí výpovědní lhůty u Vašeho současného poskytovatele, dojde k bezvýpadkovému převedení služby k naší společnosti. V den převodu Vám přijde informační SMS zpráva.
    • Na jaké síti funguje služba?
      DSL internet poskytujeme na síti společnosti Cetin.
    • Na WiFi routeru svítí ikona internetu červeně a nemohu se připojit, co mám dělat?
      Nejspíše budou chybně nastaveny přihlašovací údaje. Je třeba WiFi router restartovat a údaje nastavit znovu dle manuálu.

      Pokud ikona stále nesvítí zeleně kontaktujte Zákaznickou linku.
    • Na routeru bliká zeleně ikona DSL a ikona internetu nesvítí vůbec, co mám dělat?
      Kontaktujte, prosím, Technickou podporu, kde Vám rádi pomůžeme.
    • Mohu využít vlastní zařízení?
      Ano, ale musí podporovat VDSL technologii.
    • Jak mohu hradit vyúčtování?
      Je jen na Vás, jakou metodu si zvolíte. Nabízíme následující možnosti úhrady vyúčtování:


      • Inkaso – ve Vaší bance stačí nastavit svolení k inkasu ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700.

      • Složenka.

      • Bankovní převod – je nutné uvést správný specifický a variabilní symbol, dle Vašeho vyúčtování. Bankovní převod proveďte ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700.

    • Mohu si nastavit trvalý příkaz na uhrazení vyúčtování?
      Tento způsob úhrady nenabízíme. Pro správné připsání platby k Vašemu zákaznickému účtu je nutné zadat vždy odpovídající variabilní symbol. Ten se každý měsíc mění (jedná se o číslo faktury).
    • Nechci platit za zasílání tištěného vyúčtování.
      Zdarma Vám můžeme zasílat vyúčtování prostřednictvím e-mailu nebo si jej můžete stáhnout v Samoobsluze.
    • Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti?
      V případě uhrazení vyúčtování později, než je datum splatnosti, je možné, že dojde k vystavení zpoplatněné upomínky (dle ceníku služeb) a následně i blokaci služeb.
    • Co dělat, když mi nepřijde vyúčtování?
      Vyúčtování můžete najít v Samoobsluze. Nebo nás můžete kontaktovat na zákaznické lince, kde Vám můžeme zaslat opis vyúčtování na Váš e-mail zdarma, nebo v tištěné podobě (zpoplatněno dle ceníku služeb).
    • Kdy mám nárok na reklamaci přístroje?
      Na přístroje, které poskytujeme, je standardní záruka 24 měsíců od zakoupení. Ale je nutné, aby nebyl využíván v rozporu se záručními podmínkami.

      Před samotným zasláním přístroje na reklamaci nás nejdříve kontaktujte, abychom vyloučili případy, kdy lze závadu vyřešit telefonicky.
    • Kam zaslat přístroj na reklamaci?
      Přístroj, společně s reklamačním protokolem (ke stažení zde), se zasílá na adresu:

      Nordic Telecom s.r.o.
      Servisní oddělení
      U Továren 256/14
      102 00 Praha 10

      Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od obdržení přístroje.
    • Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?
      Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší zákaznické lince. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.

      Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte prosím kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na jednu z našich kontaktních adres:

      Nordic Telecom s.r.o.
      Českomoravská 2408/1a
      190 00 Praha 9

      Zákaznické centrum Nordic Telecom
      P.O.BOX 116
      130 11 Praha 3

      Jen upozorníme, že reklamace vyúčtování nemá odkladný vliv na včasnou úhradu vyúčtování.
    • Co mám dělat, pokud nesouhlasím s vyřízením reklamace?
      V případě Vaší nespokojenosti s vyřízením reklamace je možné se obrátit na našeho ombudsmana, který situaci znova podrobně prověří. O výsledku budete informováni nejpozději do 30 dnů, obvykle ale v kratší době.

      Našeho ombudsmana můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu: ombudsman@nordictelecom.cz

      nebo písemně:

      Michaela Hájková
      Ombudsman Nordic Telecom s.r.o.
      Českomoravská 2408/1a
      190 00 Praha 9
    • Jak mohu odstoupit od smlouvy?
      Nejdříve nám zavolejte na Zákaznickou linku, abychom Vám mohli poradit, jak postupovat.

      Pokud jste službu zakoupili přes naše internetové stránky nebo telefon, máte k dispozici 14denní zákonnou lhůtu na odstoupení od data aktivace služby. Po tuto dobu je možné službu vrátit bez poplatků a budeme Vám účtovat pouze dobu využívání služby.

      Pro odstoupení ve 14denní zákonné lhůtě vyplňte Formulář pro odstoupení a zašlete ho spolu se zařízením / SIM kartou a veškerým příslušenstvím, které bylo součástí smlouvy, na adresu:

      Nordic Telecom s.r.o.
      U Továren 256/14
      102 00 Praha 10

      Vše odešlete v nepoškozeném stavu a v původním balení.
Mám zájem o službu:
5G pevný internet
Nordic TV
Pevná linka
Mobilní volání
Mobilní internet
Pevný internet DSL
Nechte nám na sebe telefon:
Zavolejte mi