My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • 5G pevný internet
    • Na jaké síti služba funguje?
      Službu poskytujeme na naší vlastní síti, na frekvenci 3,7 GHz.
    • Je služba 5G pevný internet dostupná na mé adrese?
      Dostupnost služby si můžete ověřit ZDE.
    • Jak rychle budu mít zřízenou službu 5G pevný internet od objednání?
      Po dokončení objednávky Vás budeme telefonicky kontaktovat do 24 hodin a společně se spolu domluvíme na vhodném termínu instalace, který Vám nejvíce vyhovuje.
    • Jak probíhá instalace zařízení?
      V domluveném termínu se dostaví instalační technik, který vybere vhodné místo pro instalaci. Ta obsahuje umístění venkovní jednotky (anténa a modem) a vnitřní jednotky (Wi-Fi router). Protože je celý proces individuální, tak se na podrobnostech instalace domluvíte přímo s technikem na místě. Samotná instalace zabere zpravidla 2,5 hodiny. Kromě přístupu na střechu od Vás nebudeme nic dalšího potřebovat, vše obstaráme sami.
      Více informací o instalaci naleznete zde.
    • Aktuálně využívám jiné bezdrátové připojení s venkovní instalací přijímací antény. Mohu využít stávající rozvody?
      Ve většině případů lze využít stávající rozvod (ethernetový kabel), pokud splňuje minimální technické parametry potřebné pro správnou funkčnost našeho připojení.
    • Mám vytvořenou domácí síť, mohu ji nadále využívat?
      Ano, Vaši domácí síť (switch, Wi-Fi router, ethernetové rozvody, powerline apod.) můžete nadále využívat v plném rozsahu, změní se Vám pouze zdroj internetové konektivity.
    • Potřebuji mít internet dostupný po celém domě, je to možné?
      Naše vnitřní jednotka (Wi-Fi router) je dostatečné výkonná na pokrytí běžného bytu či domu. Pokud pokrytí signálem nebude dostačující, je možné využít nadstandardní instalaci, kdy Vám technik doporučí vhodné technické řešení přímo pro Váš dům či byt. Signál je možné rozšířit umístěním dalšího Wi-Fi routeru, přes Powerline či Mesh Wi-Fi systém.
    • Jaký je rozdíl mezi standardní a nadstandardní instalací?
      Standardní instalace zahrnuje instalaci venkovní jednotky (anténa a modem), nastavení vnitřní jednotky (Wi-Fi router) a ověření funkčnosti. V případě nadstandardní instalace Vám technik může nabídnout k zakoupení další přídavná zařízení (Wi-Fi router, Powerline či Mesh Wi-Fi systém) pro zajištění dodatečného pokrytí celého Vašeho domu či bytu a zařízení Vám nainstaluje a nastaví.
    • Je internetové připojení závislé na povětrnostních podmínkách?
      Instalaci zařízení provádíme pouze na přímou viditelnost na naši základnovou stanici, a tudíž by měl být vliv povětrnostních podmínek zanedbatelný.
    • Co mám dělat, když mám internet pomalý, připojení vypadává nebo zcela nefunguje?
      Na vnitřní jednotce (Wi-Fi router) zkontrolujte, zdali máte dostatečný signál z venkovní jednotky. Na vnitřní jednotce by mělo svítit alespoň 4–5 kontrolek udávajících úroveň signálu (manuál Wi-Fi routeru). V případě slabého signálu kontaktujte naši Technickou podporu. Pro ověření rychlosti připojení připojte počítač přes ethernetový kabel přímo do LAN ethernetového portu vnitřní jednotky (Wi-Fi router) a proveďte měření přes www.speedtest.net. Pokud je rychlost i po několika měřeních výrazně nižší než obvykle, kontaktujte, prosím, naše specialisty Technické podpory.
    • Jakým způsobem hradím instalační poplatek?
      Instalační poplatek hradíte platební kartou přímo technikovi po úspěšné instalaci a aktivaci služby.
    • Jak mohu hradit vyúčtování?
      Nabízíme několik možností úhrady vyúčtování a je jen na Vás, jakou metodu si zvolíte:


      • Inkaso – ve Vaší bance stačí nastavit svolení k inkasu ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700. Inkasní limit doporučujeme nastavit mírně nad dvojnásobek obvyklé měsíční úhrady.

      • Ve Vaší Nordic Samoobsluze on-line platbou platební kartou nebo přes platební bránu.

      • Bankovní převod – bankovní převod proveďte ve prospěch čísla účtu 2107066973/2700. Další náležitosti pro platbu naleznete přímo ve Vaší faktuře. Také můžete využít QR kód z Vašeho vyúčtování.

    • Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti?
      V případě uhrazení vyúčtování po datu splatnosti, je možné, že dojde k vystavení zpoplatněné upomínky (dle ceníku služeb) a následně i blokaci služeb.
    • Co dělat, pokud mi na můj e-mail nepřijde vyúčtování?
      Vyúčtování naleznete v Nordic Samoobsluze.
    • Jak postupovat v případě poruchy zařízení?
      Kontaktujte naše specialisty Zákaznické podpory, kteří Vám pomůžou zjistit příčinu poruchy a doporučit následný postup.
    • Kam zaslat přístroj zakoupený v rámci nadstandardní instalace na reklamaci?
      Přístroj, společně s reklamačním protokolem, se zasílá na adresu,

      Nordic Telecom s.r.o.
      Servisní oddělení
      U Továren 256/14
      102 00 Praha 10

      Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od obdržení přístroje.

      Na přístroje poskytované v rámci nadstandardní instalace je poskytována záruka 24 měsíců od zakoupení. Pro uplatnění reklamace nesmí být zařízení využíváno v rozporu se záručními podmínkami.
    • Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?
      Zavolejte na naši Zákaznickou podporu, většinu reklamací vyřešíme již během hovoru. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.

      Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte, prosím, kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na jednu z našich kontaktních adres:

      Nordic Telecom s.r.o.
      Českomoravská 2408/1a
      190 00 Praha 9

      Zákaznické centrum Nordic Telecom
      P.O.BOX 116
      130 11 Praha 3

      Jen upozorníme, že reklamace vyúčtování nemá odkladný vliv na včasnou úhradu vyúčtování.
    • Co mám dělat, pokud nesouhlasím s vyřízením reklamace?
      V případě Vaší nespokojenosti s vyřízením reklamace je možné se obrátit na našeho ombudsmana, který situaci podrobně prověří. O výsledku budete informováni nejpozději do 30 dnů, obvykle ale v kratší době.

      Našeho ombudsmana můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu:
      ombudsman@nordictelecom.cz nebo písemně:

      Michaela Hájková
      ombudsman Nordic Telecom s.r.o.
      Českomoravská 2408/1a
      190 00 Praha 9
    • Jak mohu odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě?
      Zavolejte nám na Zákaznickou linku, abychom Vám mohli poradit, jak postupovat. Pokud jste službu zakoupili přes naše internetové stránky nebo telefon, máte k dispozici čtrnáctidenní zákonnou lhůtu na odstoupení od data aktivace služby. Po tuto dobu je možné službu vrátit bez poplatků a budeme Vám účtovat pouze dobu využívání služby.

      Během hovoru se také domluvíte na termínu návštěvy technika, který odinstaluje zařízení u Vás doma. Instalační poplatek hrazený při instalaci je nevratný.
    • Veřejná pevná IP adresa
      Zařízení s veřejnou pevnou IP adresou je viditelné/přístupné z celé sítě internet. Veřejná IP adresa je přidělována těm zákazníkům, kteří potřebují své zařízení či server v interní síti zpřístupnit ze sítě internet.
      Před aktivací doplňkové služby „Veřejná pevná IP adresa“ vezměte prosím na vědomí zejména to, že:
      • Vaše zařízení/síť nejsou z naší strany nikterak chráněny před možnými útoky z internetu,
      • Vaši síť či zařízení si musíte sami zabezpečit,
      • přístup je blokován pouze na porty 161, 162 a 8080, jejichž použití je vyhrazeno pro interní potřeby Nordic Telecom,
      • veřejná IP adresa je přidělena na konkrétní službu Nordic 5G a je zákazníkovi zapůjčena po dobu využívání služby,
      • doplňková služba „Veřejná pevná IPv4 adresa“ je zpoplatněna měsíčním paušálem.
      Pro běžnou komunikaci není veřejná pevná IP adresa potřeba, zcela postačující je privátní IP adresa, kterou standardně přidělujeme a na kterou je aplikována ochrana před možnými útoky ze sítě internet.
Mám zájem o službu:
5G pevný internet
Nordic TV
Pevná linka
Mobilní volání
Mobilní internet
Pevný internet DSL
Nechte nám na sebe telefon:
Zavolejte mi