My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Platby a vyúčtování
    • Kolik zaplatím za přístroj nebo SIM kartu?
      Cena přístroje nebo SIM karty se pokaždé odvíjí dle služby, kterou jste si vybrali. Poštovné a balné je vždy zdarma.
    • Jakým způsobem budu dostávat faktury za služby?
      Faktury si můžete nechat posílat zdarma e-mailem nebo za poplatek poštou.  Vyúčtování si také zdarma stáhnete po přihlášení do Samoobsluhy a platbu vám včas připomene i SMS s platebními údaji, která vám přijde na vámi uvedený kontaktní telefon.  
    • Jak mohu za služby zaplatit?
      Paušální službu můžete uhradit čtyřmi způsoby:
      - Složenkou
      - Bankovním převodem –nedoporučujeme trvalý příkaz, variabilní symbol se u každé faktury mění
      - Inkasem – při zadávání uveďte pouze specifický symbol, pokud to banka umožňuje
      - SIPO – stačí uvést vaše spojovací číslo na Zákaznické lince
    • Co je to limit služeb?
      Limit, který Vám pomáhá držet výdaje u hlasových služeb pod kontrolou. Je to částka, kterou můžete provolat nad rámec tarifu a volných minut a je možné ho navýšit.
Mám zájem o službu:
5G pevný internet
Nordic TV
Pevná linka
Mobilní volání
Mobilní internet
Pevný internet DSL
Nechte nám na sebe telefon:
Zavolejte mi