My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Reklamace a servis
    • Kde mohu reklamovat svůj přístroj či SIM kartu?
      V případě, že máte problémy se svým zařízením, nejprve zavolejte na naši Zákaznickou linku, kde vám pomůžeme identifikovat závadu. Pokud bude třeba přístroj či SIM kartu reklamovat, poradíme vám, jak postupovat. Maximální lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní od obdržení reklamace, obvykle je ale vyřízena v podstatně kratším termínu. Formulář potřebný k reklamaci je ke stažení zde.
    • Jak a kde mohu reklamovat službu nebo vyúčtování?
      Můžete zavolat na naši Zákaznickou linku. Většinu reklamací řešíme okamžitě během telefonického hovoru. Složitější případy budou předány na specializované oddělení, které je vyřeší nejpozději do 30 dní. Písemnou reklamaci zasílejte na adresu Zákaznické centrum Nordic Telecom, P. O. Box 116, 130 11 Praha 3. Uveďte přitom své kontaktní a identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře za Vaše služby a kontaktní telefonní číslo, kam vám můžeme zavolat) a podrobný popis reklamované události.
    • Nelíbí se mi vyřízení reklamace. Co mohu dělat?
      Pokud nejste spokojeni s vyřízením reklamace nebo s chováním našich zaměstnanců, obraťte se na našeho ombudsmana. Ten celou záležitost opětovně, podrobně a co nejrychleji prověří. Ombudsman vás bude o výsledku informovat nejpozději do 30 dní, obvykle ale v nejbližších dnech. Na našeho ombudsmana se můžete obrátit e-mailem na adrese ombudsman@nordictelecom.cz nebo písemně:
      Michaela Hájková
      Ombudsman Nordic Telecom, s.r.o.
      Českomoravská 2408/1a
      190 00 Praha 9
    • Chci odstoupit od smlouvy a službu vrátit
      Nejprve zavolejte na naši Zákaznickou linku. Pokusíme se situaci rychle vyřešit. Pokud jste službu zakoupili přes telefon nebo internet, můžete ji ze zákona vrátit do 14 dní bez poplatku, naúčtujeme vám jen ty služby, které jste využili. Pro písemné odstoupení vyplňte formulář o odstoupení a pošlete ho spolu se zařízením a veškerým příslušenstvím, včetně  SIM karty, které bylo součástí smlouvy na adresu Nordic Telecom s.r.o., U Továren 256/14, 102 00 Praha 10. Vše odešlete v nepoškozeném stavu a v původním balení včetně veškerého příslušenství.
    • Kde najdu Reklamační řád?
      Reklamační řád naší společnosti je ke stažení zde.
    • Kam zaslat přístroj na reklamaci?
      Přístroj, společně s reklamačním protokolem (ke stažení zde), se zasílá na adresu, Nordic Telecom s.r.o. Servisní oddělení, U Továren 256/14, 102 00 Praha 10

      Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od obdržení přístroje.
    • Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?
      Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší zákaznické lince. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30ti dnů. O vyřízení reklamace budete informováni.
      Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte prosím kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, kde budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na jednu z našich kontaktních adres:

      Nordic Telecom s.r.o
      Českomoravská 2408/1a
      190 00 Praha 9
      Zákaznické centrum Nordic Telecom
      P.O.BOX 116
      130 11 Praha 3

      Jen upozorníme, že reklamace vyúčtování nemá odkladný vliv na včasnou úhradu vyúčtování.
Mám zájem o službu:
5G pevný internet
Nordic TV
Pevná linka
Mobilní volání
Mobilní internet
Pevný internet DSL
Nechte nám na sebe telefon:
Zavolejte mi