Sleva 50 % na čtvrt roku na 5G internet a Nordic TV při zadání promo kódu „volnost“ v objednávce. Více na 5gvevzduchu.cz

My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Reklamace a servis
    • Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?
      Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší Zákaznické lince. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.


      Dále je možné podat reklamaci prostřednictvím e-mailu: info@nordictelecom.cz.


      Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte, prosím, kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na adresu:


      Zákaznické centrum Nordic Telecom

      Jihlavská 1558/21

      140 00 Praha 4 - Michle.

      Upozorňujeme, že reklamace vyúčtování nemá odkladný účinek na povinnost uhradit vyúčtování ke dni splatnosti.
    • Kde mohu reklamovat svůj přístroj či SIM kartu?
      V případě, že máte problémy se svým zařízením, nejprve zavolejte na naši Zákaznickou linku, kde vám pomůžeme identifikovat závadu. Pokud bude třeba přístroj či SIM kartu reklamovat, poradíme vám, jak postupovat. Maximální lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní od obdržení reklamace, obvykle je ale vyřízena v podstatně kratším termínu. Formulář potřebný k reklamaci je ke stažení zde.
    • Jak a kde mohu reklamovat službu nebo vyúčtování?
      Můžete zavolat na naši Zákaznickou linku. Většinu reklamací řešíme okamžitě během telefonického hovoru. Složitější případy budou předány na specializované oddělení, které je vyřeší nejpozději do 30 dní. Písemnou reklamaci zasílejte na adresu Zákaznické centrum Nordic Telecom, P. O. Box 116, 130 11 Praha 3. Uveďte přitom své kontaktní a identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře za Vaše služby a kontaktní telefonní číslo, kam vám můžeme zavolat) a podrobný popis reklamované události.
    • Nelíbí se mi vyřízení reklamace. Co mohu dělat?
      Pokud nejste spokojeni s vyřízením reklamace nebo s chováním našich zaměstnanců, obraťte se na našeho ombudsmana. Ten celou záležitost opětovně, podrobně a co nejrychleji prověří. Ombudsman vás bude o výsledku informovat nejpozději do 30 dní, obvykle ale v nejbližších dnech. Na našeho ombudsmana se můžete obrátit e-mailem na adrese ombudsman@nordictelecom.cz nebo písemně:
      Michaela Hájková
      Ombudsman Nordic Telecom, s.r.o.
      Českomoravská 2408/1a
      190 00 Praha 9
    • Kde najdu Reklamační řád?
      Reklamační řád naší společnosti je ke stažení zde.
    • Kam zaslat přístroj na reklamaci?
      Přístroj, společně s reklamačním protokolem (ke stažení zde), se zasílá na adresu:

      Centrální sklad Nordic Telecom – PJ Expedis

      Františka Vítězslava Veselého

      areál Pragorent - hala č.  VS 32

      193 00 Praha 9 - Horní Počernice.


      Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od obdržení přístroje.