Podpora

Potíže se službou

  • Nefunguje mi internetové připojení. Co mám dělat?

    Než nám zavoláte, vyzkoušejte pár osvědčených tipů, které mohou pomoci.

     

    - Začněte tím, že restartujete domáci Wi-Fi router a počítač, případně i přijímací anténu (pokud máte internet šířený vzduchem). Hodí se také zkontrolovat, správné zapojení všech kabelů, které vedou do routeru.

     

    - Pokud máte internet vedený do počítače přímo přes kabel, zkontrolujte, zda je zapojení v pořádku (nepřerušovaně svítící dioda je dobré znamení).

     

    V případě, že nic z popsaného nezafunguje, zavolejte nám prosím. Společně se na to podíváme.

     

  • Webové stránky se načítají pomalu. Čím to může být?

    Pomalé načítání stránek může mít více důvodů. Zpomalení nemusí být nutně způsobeno technickými potíži. Načítání se zpomaluje, když máte například v prohlížeči spuštěno mnoho aktivních oken nebo stahujete objemný soubor. Třeba film. Na začátek proto zkuste zavřít všechna okna v prohlížeči a restartovat počítač i domácí Wi-Fi router.

     

    Rychlost samozřejmě ovlivňují také parametry tarifu, který jste si vybrali. Může se stát, že když se připojí celá rodina současně a máte nižší rychlost tarifu, nebude jeho přenosová kapacita stačit.

     

    V případě přetrvávajících potíží prosím zavolejte na naši zákaznickou linku.

  • Nemůžu přijímat ani odesílat poštu, internet přitom funguje. Co mám dělat?

    Je potřeba podívat se na nastavení e-mailového klienta. Nejdříve zkontrolujte nastavení SMTP serveru odchozí pošty a správnost uživatelského jména a hesla. Poté vypněte zabezpečení SSL a přihlašování s ověřením zabezpečeného hesla.

     

    Je dobré vědět, že nastavení SMTP serveru odchozí pošty se liší podle poskytovatele vaší emailové adresy. Mezi najčastější poskytovatele patří Seznam, Google, nebo Centrum. Pro seznam zadejte smtp.seznam.cz, pro Gmail: smtp.gmail.com a pro Centrum: smtp.centrum.cz.

     

  • Nefunguje mi určitá webová stránka, ale ostatní ano. V čem je problém?

    Problém zpravidla nebývá v naší síti, ale v serveru, na kterém jsou konkrétní webové stránky umístěny. Server může být odpojen nebo právě prochází údržbou. Zkuste proto stránky navštívit později.

  • Na WiFi routeru bliká zeleně kontrolka DSL a kontrolka internetu nesvítí vůbec, co mám dělat?

    Určitě nic nezkazíte tím, když zkusíte restartovat domácí WiFi router. Pokud to nepomůže, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku, kde vám rádi pomůžeme.

  • Na WiFi routeru svítí červeně kontrolka internetu a nemohu se připojit, co mám dělat?

    Pravděpodobně jde o chybně nastavené přihlašovací údaje. WiFi router je potřeba restartovat a údaje znovu nastavit podle manuálu. Pokud kontrolka nesvítí zeleně ani po novém nastavení přihlašovacích údajů nebo si nejste jistí, jak na to, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku.

  • Nordic TV mi nefunguje, co mám dělat?

    Pokud služba nefunguje, zkontrolujte prosím své internetové připojení. Nejprve restartujte domácí Wi-Fi router a následně i set-top box (pokud jej využíváte). Jako poslední krok zkuste set-top box zapojit přes kabel (místo přes Wi-Fi). V případě, že ani jeden krok nepomůže, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku, kde vám rádi pomůžeme.

  • Obraz v TV se mi seká, co mám dělat?

    Pokud obraz v TV není plynulý, s nejvetší pravděpodobností to způsobuje omezaná kapacita internetového připojení, např. několik členů domácnosti současně brouzdá na internetu, stahujete větší soubory atd. Ke sledování Nordic TV doporučujeme internetové připojení s minimální rychlostí 5 Mb/s. V případě, že máte set-top box zapojený přes Wi-Fi, je možné, že dochází k přetížení domácí sítě, a proto jej zkuste zapojit pomocí kabelu.

  • Služba Nordic TV funguje zpomaleně, čím to může být?

    Doporučovaná rychlost internetového připojení pro Nordic TV je nejméně 5 Mb/s. Pokud však používáte Nordic TV současně s internetem, doporučujeme rychlost internetového připojení minimálně 10 Mb/s. V případě, že je vaše rychlost internetu dostatečná, restartujte domácí router a následně i set-top box (pokud jej používáte). V případě, že problémy i nadále přetrvávají, zavolejte prosím na naši zákanickou linku.

  • Rozbil se mi dálkový ovladač od set-top boxu, jak si ho mohu vyměnit?

    Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napiště email na info@nordictelecom.cz. Na dobírku vám zašleme nový ovladač.

  • Nefunguje mi SIM karta, co mám dělat?

    Zkuste prosím SIM kartu výjmout a znovu umístit do telefonu. Pokud to nepomůže, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku z jiného funkčního telefonu.

Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s jejich používáním a ukládáním.

Více informací