Podpora

Potíže se službou

    • Nefunguje mi internetové připojení. Co mám dělat?

      Než nám zavoláte, vyzkoušejte pár osvědčených tipů, které mohou pomoci.

       

      - Začněte tím, že restartujete domáci Wi-Fi router a počítač, případně i přijímací anténu (pokud máte internet šířený vzduchem). Hodí se také zkontrolovat správné zapojení všech kabelů, které vedou do routeru.

       

      - Pokud máte internet vedený do počítače přímo přes kabel, zkontrolujte, zda je zapojení v pořádku (nepřerušovaně svítící dioda je dobré znamení).

       

      V případě, že nic z popsaného nezafunguje, zavolejte nám prosím na zákaznickou linku 800 80 70 60. Společně se na to podíváme.

    • Webové stránky se načítají pomalu. Čím to může být?

      Pomalé načítání stránek může mít více důvodů. Zpomalení nemusí být nutně způsobeno technickými potíži. Načítání se zpomaluje, když máte například v prohlížeči spuštěno mnoho aktivních oken nebo stahujete objemný soubor. Třeba film. Na začátek proto zkuste zavřít všechna okna v prohlížeči a restartovat počítač i domácí Wi-Fi router.

       

      Rychlost samozřejmě ovlivňují také parametry tarifu, který jste si vybrali. Může se stát, že když se připojí celá rodina současně a máte nižší rychlost tarifu, nebude jeho přenosová kapacita stačit.

       

      V případě přetrvávajících potíží prosím zavolejte na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.

    • Nemůžu přijímat ani odesílat poštu, internet přitom funguje. Co mám dělat?

      Je potřeba podívat se na nastavení e-mailového klienta. Nejdříve zkontrolujte nastavení SMTP serveru odchozí pošty a správnost uživatelského jména a hesla. Poté vypněte zabezpečení SSL a přihlašování s ověřením zabezpečeného hesla.

       

      Je dobré vědět, že nastavení SMTP serveru odchozí pošty se liší podle poskytovatele vaší emailové adresy. Mezi najčastější poskytovatele patří Seznam, Google, nebo Centrum. Pro seznam zadejte smtp.seznam.cz, pro Gmail: smtp.gmail.com a pro Centrum: smtp.centrum.cz.

    • Nefunguje mi určitá webová stránka, ale ostatní ano. V čem je problém?

      Problém zpravidla nebývá v naší síti, ale v serveru, na kterém jsou konkrétní webové stránky umístěny. Server může být odpojen nebo právě prochází údržbou. Zkuste proto stránky navštívit později.

    • Na WiFi routeru bliká zeleně kontrolka DSL a kontrolka internetu nesvítí vůbec, co mám dělat?

      Určitě nic nezkazíte tím, když zkusíte restartovat domácí WiFi router. Pokud to nepomůže, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku

      800 80 70 60, kde vám rádi pomůžeme.

    • Na WiFi routeru svítí červeně kontrolka internetu a nemohu se připojit, co mám dělat?

      Pravděpodobně jde o chybně nastavené přihlašovací údaje. WiFi router je potřeba restartovat a údaje znovu nastavit podle manuálu. Pokud kontrolka nesvítí zeleně ani po novém nastavení přihlašovacích údajů nebo si nejste jistí, jak na to, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku.

    • U služby Nordic (technologie 5G) mi nefungují některé síťové porty. Jaký je důvod?

      Pokud vám nefungují síťové porty 8080 a 16443, je to v pořádku. Využíváme je totiž jen pro servisní účely. U služeb s privátní IP adresou (NAT) je pak blokován port 25 (SMTP). V případě, že potřebujete využívat port 25 pro vlastní účely, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.