Mobilní volání

Mobilní volání od Nordic Telecom

  • Férové jednání

  • Výhodné podmínky

  • Samoobsluha

  • Stabilní služba

S daty, nebo bez dat? Každopádně bez závazku

  • Levná SIM

    Levná SIM

    Férovým tarifům budete chtít provolávat slávu. Můžete. Volání do pevných i mobilních sítí v ČR s nimi máte za hubičku. SMSky i data jakbysmet.

    298 Kč
      • 100 minut volání do pevných a mobilních sítí v ČR.

      • 1,50 Kč za SMS do všech sítí v ČR.

      • Bez internetu v mobilu.

      • 1,50 Kč za minutu volání do všech pevných a mobilních sítí v ČR.

  • Levná SIM a DATA

    Levná SIM a DATA

    Férovým tarifům budete chtít provolávat slávu. Můžete. Volání do pevných i mobilních sítí v ČR s nimi máte za hubičku. SMSky i data jakbysmet.

    448 Kč
    • 100 minut volání do pevných a mobilních sítí v ČR.

    • 1,50 Kč za SMS do všech sítí v ČR.

    • 1 GB datový limit FUP.

    • 1,50 Kč za minutu volání do všech pevných a mobilních sítí v ČR.

Poradíme vám s výběrem

Zanechte nám na sebe číslo. Zavoláme vám a společně najdeme to nejlepší řešení.

Telefonní číslo

Kliknutím na "Ozvěte se mi" souhlasím se zpracováním osobních údajů pro zjištění aktuální nebo budoucí dostupnosti služby.

Děkujeme za vaše kontaktní údaje. Spojíme se s vámi do 24 hodin.

Časté dotazy

  • Jak probíhá zřízení služby mobilní volání?

    Uzavřeme s vámi smlouvu a přijmeme vaši žádost o přenos čísla od stávajícího poskytovatele. Jakmile nám předáte platný přenosový kód, vše vyřídíme za vás. Přenos čísla trvá maximálně dva pracovní dny. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než tři hodiny.

  • Mohu službu mobilního volání využívat v zahraničí?

    Ano, stačí mít aktivní roaming. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku, kde vám roaming rádi aktivujeme.

  • Mám u služby mobilního volání aktivní hlasovou schránku?

    Automaticky hlasová schránka nastavena není, ale můžete si ji nechat aktivovat na naší zákaznické lince.

  • Jakou velikost SIM karty zasíláte?

    SIM kartu zasíláme ve třech velikostech (mini, micro, nano). Stačí „vyloupnout“ požadovanou velikost z plastové kartičky a vložit do zařízení.

  • Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?

    Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.

Nenašli jste odpověď? Podívejte se do naší podpory nebo nás kontaktujte.