Mobilní volání

Mobilní volání od Nordic Telecom

  • Férové jednání

  • Výhodné podmínky

  • Samoobsluha

  • Stabilní služba

S daty, nebo bez dat? Každopádně bez závazku

  • Levná SIM

    Levná SIM

    Férovým tarifům budete chtít provolávat slávu. Můžete. Volání do pevných i mobilních sítí v ČR s nimi máte za hubičku. SMSky i data jakbysmet.

    298 Kč
      • 100 minut volání do pevných a mobilních sítí v ČR.

      • 1,50 Kč za SMS do všech sítí v ČR.

      • Bez internetu v mobilu.

      • 1,50 Kč za minutu volání do všech pevných a mobilních sítí v ČR.

  • Levná SIM a DATA

    Levná SIM a DATA

    Férovým tarifům budete chtít provolávat slávu. Můžete. Volání do pevných i mobilních sítí v ČR s nimi máte za hubičku. SMSky i data jakbysmet.

    448 Kč
    • 100 minut volání do pevných a mobilních sítí v ČR.

    • 1,50 Kč za SMS do všech sítí v ČR.

    • 1 GB datový limit FUP.

    • 1,50 Kč za minutu volání do všech pevných a mobilních sítí v ČR.

Poradíme vám s výběrem

Zanechte nám na sebe číslo. Zavoláme vám zpět a společně najdeme to nejlepší řešení.

Telefonní číslo

Kliknutím na Pokračovat souhlasím se zpracováním osobních údajů pro zjištění aktuální nebo budoucí dostupnosti služby.

Děkujeme za vaše kontaktní údaje. Spojíme se s vámi do 24 hodin.

Časté dotazy

  • Jak rychle mi zřídíte službu mobilního internetu a jak to probíhá?

    Kurýr vám SIM kartu s mobilním internetem doručí zpravidla do tří pracovních dnů. Službu si po převzetí můžete ihned aktivovat.

  • Bude mi mobilní internet fungovat v tabletu?

    Pokud máte tablet podporující 4G/LTE, stačí povolit datový roaming a APN (přístupový bod) nastavit na „internet“. Poté vypnout a zapnout zařízení. V případě, že nemáte tablet podporující 4G/LTE, služba bohužel fungovat nebude.

  • Chci ve svém telefonu využívat jen datovou SIM. Co pro to mám udělat?

    V nastavení svého mobilního telefonu je potřeba mít povolen datový roaming a nastavit přístupový bod APN na „internet“. Poté vypnout a zapnout telefon.

  • Když vyčerpám datový limit, bude mi fungovat mobilní internet?

    Po vyčerpání aktuálního FUP limitu dojde k zablokování služby. Automaticky budete přesměrování na stránky muj.nordictelecom.cz/oneup, kde si můžete dokoupit datový balíček nebo navýšit aktuální tarif do konce zúčtovacího období. V novém zúčtovacím období se datový limit obnoví.

  • Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?

    Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouva je uzavřena vždy na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.

Nenašli jste odpověď? Podívejte se do naší podpory nebo nás kontaktujte.

Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s jejich používáním a ukládáním.

Více informací