Sleva 50 % na čtvrt roku na 5G internet a Nordic TV při zadání promo kódu „volnost“ v objednávce. Více na 5gvevzduchu.cz

My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Služba a její stav
    • Proč je služba Nordic 5G internet kvalitnější než jiné typy připojení vzduchem?
      Službu poskytujeme v naší vlastní síti na frekvenci 3,7 GHz, což je pásmo určené pro 5G přenosy. Jako první v České republice budujeme tuto síť podle 5G standardů.
      Používáme frekvenční pásma vyhrazená ČTÚ pouze pro Nordic Telecom a v těchto pásmech provozujeme pouze tuto službu. Z těchto důvodů nedochází k rušení jinými sítěmi ani k zahlcení pásma mobilními službami.
      Máme vyšší vysílací výkony a díky tomu větší dosah, stabilitu signálu a odolnost proti povětrnostním vlivům.
      Díky širokému vysílacímu pásmu 80 MHz dosahujeme vyšší dostupné i reálné rychlosti připojení.
    • Jak rychle budu mít zřízenou službu Nordic 5G internet od objednání?
      Po dokončení objednávky Vás budeme telefonicky kontaktovat a domluvíme se s Vámi na vhodném termínu instalace.
    • Kolik zaplatím za přístroj nebo SIM kartu?
      Cena přístroje nebo SIM karty se pokaždé odvíjí dle služby, kterou jste si vybrali. Poštovné a balné je vždy zdarma.
    • Kde si mohu objednat vaše služby?
      Elektronicky v našem e-shopu, telefonicky na prodejní lince 800 666 777 nebo osobně na našem kontaktním místě v Praze.
    • Kdy a jak službu dostanu?
      Zásilku vám doručí přepravní společnost MUFF nebo PPL, která Vás před doručením bude kontaktovat. Připravte si prosím průkaz totožnosti a finanční hotovost odpovídající ceně zásilky.
    • Jakým způsobem můžu aktivovat pevnou linku?
      Nové telefonní číslo
      K aktivaci služby dojde automaticky nejpozději do 24h po prvním zapnutí telefonního přístroje s vloženou SIM kartou. Nebude-li služba aktivována touto cestou, dojde k aktivaci do 3 dnů od převzetí zásilky.

      Změna služby/tarifu:
      K aktivaci služby dojde automaticky nejpozději do 24h po prvním zapnutí telefonního přístroje s vloženou SIM kartou. Nebude-li služba aktivována touto cestou, dojde k aktivaci k datu ukončení původní služby.

      Přenos telefonního čísla:
      Vaše původní telefonní číslo se nejdříve musí přenést od vašeho původního operátora do naší sítě. Od chvíle doručení formuláře pro přenos (CAF) bude zahájen přenos čísla, který bude dokončen do 4 pracovních dnů od ukončení služby u stávajícího poskytovatele. Služba se aktivuje v okamžiku přenesení čísla. Podrobný návod k přenesení čísla naleznete zde.

    • Jak můžu aktivovat GSM SIM kartu?
      Nové telefonní číslo aktivujete sami přes Zákaznickou linku. Nebo jednoduše počkejte. Služba se sama automaticky aktivuje do 3 dní po obdržení zásilky.

      Přenos telefonního čísla:
      Nejdříve musí dojít k přenesení Vašeho původního telefonního čísla do naší sítě. Od chvíle kdy nám nahlásíte platné číslo potřebné k přenesení (ČVOP), bude číslo do 4 pracovních dnů přeneseno.
    • Co se stane, když službu nezaplatím včas?
      Pamatujte, že platba převodem může trvat několik dní a opoždění platby může být důvodem k zablokování odchozích hovorů nebo zpomalení internetu. V případě neuhrazení vyúčtování vám může přijít upomínka (její zaslání je zpoplatněné podle ceníku služeb) a jsme také oprávněni předat vaše osobní údaje registru sdružení SOLUS. Přečtěte si Poučení o registrech Sdružení SOLUS.  
    • Nemůžu volat, ale příchozí hovory fungují. Proč?
      Nejspíš jste přečerpali volací limit. Ten vás chrání před vysokou útratou za telefon. Tuto informaci si můžete ověřit v Samoobsluze. Je také možné, že volání je zablokované kvůli neuhrazené faktuře. Ověříte si to tak, že z daného telefonu zavoláte na Zákaznickou linku. Hlasový automat vám výši případného nedoplatku sdělí.
    • Jak aktivuji mobilní internet?
      K aktivaci internetu dojde automaticky nejpozději do 24h po prvním přihlášení k síti. Nebo jednoduše počkejte. Služba se sama automaticky aktivuje do 3 dní po obdržení zásilky.
    • Co je to limit služeb?
      Limit, který Vám pomáhá držet výdaje u hlasových služeb pod kontrolou. Je to částka, kterou můžete provolat nad rámec tarifu a volných minut a je možné ho navýšit.
    • Chci službu GSM využívat v zahraničí, je to možné?
      Ano, po aktivaci roamingu. Tuto službu si můžete aktivovat na Zákaznické lince.
    • Mám u služeb GSM aktivní hlasovou schránku?
      U nové služby GSM je vždy aktivní registr zmeškaných hovorů. Hlasovou schránku můžete nastavit na Zákaznické lince.
    • K čemu slouží internetová stránka muj.nordictelecom.cz?
      Na této stránce například zjistíte, zda je internetová služba v pořádku a aktivní:
      Připojte se přes váš modem a navštivte muj.nordictelecom.cz (pozor, tato stránka funguje výhradně přes naše připojení). Nemusíte používat žádné jméno ani heslo. Na této stránce najdete vše potřebné, například kolik jste přenesli dat (FUP), kolik máte kreditu a jak jej dobít nebo (v případě služby na paušál) zda máte uhrazené všechny faktury včetně možnosti zobrazení faktury.
    • Na jakých sítích mohu využívat vaše služby?
      Pevnou linku poskytujeme na GSM síti O2. Mobilní internet poskytujeme na na LTE síti O2. Služby mobilního volání ve standardu GSM poskytujeme jako virtuální operátor na síti T-Mobile.